Hold nu da kæft en kamp igår, jeg var nærmest i hundene det meste af dagen, kom hjem fra job, klar til kamp, ind med fanbussen, hente en øl, vente 3 timer, få en doven øl til kampstart, det var ligegyldigt, nu skulle vi have det resultat!!!
Man kan bare fornemme de der kampe, hvor alle er oppe og køre, en tackling bliver fejret som en sejr, og ilden står ud af øjnende på alle.
Links, som har haft en lang vej hos os, viste en enorm klasse, vi var ikke kommet i finalen uden ham. Brandhof dækkede hele den ene side nærmest ene mand i 60 min., selv PM livede op og lignede en på 30.

Vi holdt FCN nede på meget lidt, Kahl dækkede godt af, Andersson var ofte nede og dække af defensivt, sådan kan man blive ved hele holdet rundt.
Nu venter pokalfinalen, hold nu kaje jeg glæder mig, det bliver 4 finale i mit lange AGF liv, vi får hele turen derover, sammen med mange andre med-AGF fans og flinke SIF´er.
Tilsidst vil jeg bare rose stemningstribunen for en helt fantastisk fest, især de første 5 min., hvor vi først skulle op og stå, så skulle vi synge og tilsidst skulle vi alle hoppe.
Det var virkelig godt organiseret og fedt at få hele stadion med fra start.