New posts

Oddset Pokalen 2024/2025

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 336
  • Views Views: Views 15K
Det er spøjst, jeg mener, det er åbenlyst, at der er farligere på Vestegnen end i Viborg.

Jeg håber da, du har ret, men jeg føler lidt, det er et naivt håb 👀
Altså... Jeg skulle ikke nyde noget af at møde op på Brøndby Stadion den 15. december. Men i en kamp på neutral bane tror jeg Brøndby Stadion er omtrent lige så sikker som Parken.

Altså... Jeg skulle ikke nyde noget af at møde op på Brøndby Stadion den 15. december. Men i en kamp på neutral bane tror jeg Brøndby Stadion er omtrent lige så sikker som Parken.
Helt enig mht. 15. Dec., hvilket er pisse ærgerligt, når det nu er en af kampene der er tættest på.

Uenig om selv en neutral finale.

Det var en folkefest i Parken med god stemning. De voldsparate fra Brøndby kunne i princippet lige så godt skabe ballade i Parken som i Brøndby, hvis det er fordi de gerne vil smadre AGF- eller FCK-fans. Men de muligheder er der også til en lang række kampe, fx FCN-AGF, eller FCK-Viborg.

Der er nok noget 'hjemmebane' over det.

Der skal nok være noget opsparet had og misundelse over en ødelagt mesterskabsfest og over at have slået dem ud af pokalen to gange (som vil være tilfældet hvis vi slår dem ud igen i december) og så kommer vi og fester på deres stadion uden dem. Ikke at de egentlig behøver nogen begrundelse for at opføre sig som de idioter de er, men det er nemt at forestille sig nogle der vil have en stor trang til at ødelægge det for andre. Er kampen mod FCK er der garanti for ballade og man kan blive fanget i mellem grupperingerne selv hvis deres fokus skulle være imellem dem.

De er så voldsparate, at medlemmer af Alpha har taget til Dortmund for at tæske på FCK fans.

Jeg synes, det er ret åbenlyst, at risikoen for ballade er markant større med en pokalfinale i Brøndby end i Parken. Ikke at det ene udelukker det andet.

De er så voldsparate, at medlemmer af Alpha har taget til Dortmund for at tæske på FCK fans.

Jeg synes, det er ret åbenlyst, at risikoen for ballade er markant større med en pokalfinale i Brøndby end i Parken. Ikke at det ene udelukker det andet.
Helt enig. Naiv, som jeg er, havde jeg ikke tænkt over det før nu.
Jeg er faktisk ikke længere sikker på, jeg går efter billetter til en evt pokalfinale på Brøndby Stadion.
Hvad mere er, jeg undrer mig ret meget over, med udviklingen over de seneste 18 måneder in mente, at man overhovedet synes det er en god idé at placere finalen dér.

Helt enig. Naiv, som jeg er, havde jeg ikke tænkt over det før nu.
Jeg er faktisk ikke længere sikker på, jeg går efter billetter til en evt pokalfinale på Brøndby Stadion.
Hvad mere er, jeg undrer mig ret meget over, med udviklingen over de seneste 18 måneder in mente, at man overhovedet synes det er en god idé at placere finalen dér.
Altså....skulle vi komme i en pokalfinale møder jeg selvfølgelig op i Bandidos Arena - no matter what!!

Det kan jo ligefrem være, at de af os, der ikke har sæsonkort eller abonnerer på billetter eller nyheder og dermed ikke har agf-points på en konto får mulighed for at skaffe en billet. Muligvis med indbygget lussing, vi må se. :D
Som en anden har skrevet: lad os have problemet før vi løser det!

Bedømt på deres kamp mod AaB her til aften er de altså til at tale med. De vandt såmænd fortjent nok, de brændte nogle pæne chancer, men defensivt er der altså også en hel del usikkerhed og AaB kunne sagtens have scoret. Det bliver sikkert tæt, men jeg er optimistisk. De ligger nok også bedre til os end de to udekampe på plastic.

• Like
Reactions: cph
Bliver røde kort egentlig overført til pokalen? I så fald er det da dejligt, hvis vi undgår Bischoff.

Back