New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 397K
Nyheder om andre klubber
Når vi snakker om Bogere er det selvfølgelig med den sidebemærkning at han skal have lov til at udvikle sig og at det hele er usikkert, men hvis man virkelig skal op på de store beløb skal det jo nok også være det der eksplosive forløb som Thomas Thor nævnte.
Det skal helst være sådan et drømmescenarie som Zadok Yohanne hvis vi virkelig skal højt op.

Han kom til sidste sommer og spillede "kun" 139 minutter, uden mål og assist, i slutningen af den Svenske sæson (følger året). I denne sæson har han spillet 580 minutter (i Allsvenskan) og scoret 2 mål samt 3 assist. Dertil den Svenske cup med 297 minutter med 3 mål og 1 assist.

Jeg kan da godt ærgre mig over Bogere ikke fik det mål på cv'et som han stod bag - alt andet lige ser det lidt bedre ud. I sidste ende, skal de bonge ud på nogle statistikker som viser de kan noget ekstra og fordelen er, at Bogere allerede er på tavlen hos en del klubber.
Men lad os nu se - det er slet ikke sikkert det går som Thomas Thor forventer og vi håber - men drømmen kan vi have 🤞 Håber sådan han træder ind og giver den gas, så vi får en god sportslig start på næste sæson og så ser hvor det bærer hen.

Jeg kan da godt ærgre mig over Bogere ikke fik det mål på cv'et som han stod bag - alt andet lige ser det lidt bedre ud. I sidste ende, skal de bonge ud på nogle statistikker som viser de kan noget ekstra og fordelen er, at Bogere allerede er på tavlen hos en del klubber.
Til gengæld tror jeg at det mål og reaktionen fra Bogere og alle omgivelserne vil se meget godt ud i den præsentation man laver (og lægger på youtube). De fleste klip man ser med en spiller med det antal spilleminutter, er jo med tomme tribuner og forsvar der ikke ser imponerende ud.

Til gengæld tror jeg at det mål og reaktionen fra Bogere og alle omgivelserne vil se meget godt ud i den præsentation man laver (og lægger på youtube). De fleste klip man ser med en spiller med det antal spilleminutter, er jo med tomme tribuner og forsvar der ikke ser imponerende ud.
Det tænker jeg også 😁

Min pointe var egentlig, at der nok er så mange andre statistikker de ser på men i sidste ende, så tæller mål og assist naturligvis.

Det tænker jeg også 😁

Min pointe var egentlig, at der nok er så mange andre statistikker de ser på men i sidste ende, så tæller mål og assist naturligvis.
YEs, og derfor var det sgu også irriterende at han ikke fik det der hovedstødsmål mod Viborg i sidste kamp til sidst. Der skulle han altså have scoret.

Latest posts

Back