Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...
Fair nok. Din værdisætning af at deltage i pokalfinalen er jo en meget reel ting. Men så tror jeg også, al den her negativitet omkring Play+ rummer en masse forskellige synspunkter.Det er ikke mig, du spørger, men jeg tillader mig at svare på egne vegne.
Jeg vil naturligvis stadig holde med AGF.
Det er byens hold og det eneste fodboldhold jeg har haft bare lidt følelser for og har set mange gange.
Jeg vil rigtig gerne se pokalfinalen i Parken - jeg bor meget tæt på nu og min erfaring siger, at jeg ikke skal regne med at få så mange chancer i mit liv
Så det er oplagt at forsøge at få en billet.
Men - og undskyld på forhånd - jeg mener simpelt hen ikke produktet har en kvalitet, så det kan begrundes at tage så højt et gebyr for billetten som dette at skulle melde sig til +
Jeg har råd til det, det er ikke det, men for mig er dramaqueen’en hos JN og AGF når de tilsyneladende mener det.
Så jeg venter tålmodigt til der er billetter i helt fri salg og hvis jeg ikke sker eller hvis jeg ikke når det tjah, so be it!
Mao: jeg er ikke diehard nok til at ville med for enhver pris.![]()
Lige nu prøver klubben at prioritere at få de fans ind, som har den største interesse, og/eller har investeret mest i at være der. Din interesse er lidt mindre end andres, så det er vel ikke en helt urimelig måde at gøre det på.