New posts

Hvor blev de af - aktive spillere

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 190K
Hvor blev de af - aktive spillere
Lars Friis som var assistent for Priske i Sparta Prag, tager over, da Priske nu er cheftræner i Feyenoord.

Synes det er blevet mere og mere moderne for klubber, at give assistenten cheftrænerrollen eller måske er det synsbedrag.

Confirmation bias forudsætter jeg havde en holdning til det inden jeg har set en del assistenter tage over. Det havde jeg ikke.
Uden det skal blive en lang semantisk diskussion, så er det ikke korrekt. Det er nok at du tror, at der er flere assistenttrænere, som bliver førsteholdstrænere og derfor lægger mærke til, når det sker. Det vil stadig være en confirmation bias, som jeg har forstået begrebet. Og hvis det mod forventning (og mod den googling af begrebet jeg har lavet, da jeg blev i tvivl) skulle være forkert, så er det det, jeg mener: du har en hypotese og lægger mærke til de cases, der matcher din hypotese.

Magnus Kaastrup gør et nyt forsøg på at genstarte karrieren. Vendsyssel kan dog godt komme til at spille med om oprykning i år.

Det var vel så også farvel til drømmen om procenter på et stort videresalg for AGF.

Det var vel så også farvel til drømmen om procenter på et stort videresalg for AGF.
Og viser det (formentlig) var den rigtige beslutning fra den sportslige ledelse dengang. Kan huske debatten kørte på han burde være blevet og vi skulle have forløst talentet.

Held og lykke til Magnus i Vendsyssel - håber du finder din plads og måske kan få lidt ro og viser dine evner.

Der var nogen herinde der snakkede om 3 og mio Euro for Kaastrup da han var udlejet til Dortmund.

Jeg troede nu også talentet var større end det har vist sig at være. Måske har hans mentale udfordringer haft noget at sige, uanset hvad så håber jeg alt det bedste for ham.

Børsen har talt med Kasper Junker

Alt imens EM i Tyskland kører for fuldt tryk, findes et parallelt samfund, hvor den største danske fodboldstjerne ikke hedder Christian Eriksen eller Rasmus Højlund. Nej, han hedder Kasper Junker.
“Jeg får svært ved at vænne mig til Europa igen. Folk hjælper en, til de falder om her. Jeg har fået store oplevelser og har sikret mig økonomisk. Jeg synes egentlig, jeg har ramt min karriere lige i røven, og jeg skal ikke hjem nu. Nu er opgaven at booste mit navn yderligere i Asien, så jeg måske i fremtiden kan spille i Singapore eller Malaysia eller måske Mellemøsten, for hvem siger, at Europa absolut er det rigtige?”

EfB hapser TK2 (vores tidligere 3.keeper - TKs bror)
Så har begge deres målmand fået deres opvækst i AGF :D

Er det 2. keeper rollen han er tiltænkt i Esbjerg?
Jeg kender simpelthen ikke nok til Esbjergs nuværende trup og KK's niveau til at vide det.

Hvis vi får 15 procent af gevinsten, og Grønbæk ryger for 125 dkk, så er det sgu 15 millioner danske kroner ind på kontoen.

Vi kommer måske ud med driftsunderskud igen, men om ikke andet kan det her hjælpe med at holde transferbudgettet nogenlunde intakt.

Hvis vi får 15 procent af gevinsten, og Grønbæk ryger for 125 dkk, så er det sgu 15 millioner danske kroner ind på kontoen.

Vi kommer måske ud med driftsunderskud igen, men om ikke andet kan det her hjælpe med at holde transferbudgettet nogenlunde intakt.
Vi får mere end 15%...dét ved jeg med meget stor sikkerhed, men vil kun komme med denne info., som jeg iøvrigt har gjort tidligere da emnet også var oppe; vil ikke kompromittere min kilde.

Vi får mere end 15%...dét ved jeg med meget stor sikkerhed, men vil kun komme med denne info., som jeg iøvrigt har gjort tidligere da emnet også var oppe; vil ikke kompromittere min kilde.
Farzam sagde også at det var minimum 15% i det første tweet han lavede om rygtet, så det lyder rigtigt. Gad vide om det får betydning for dette transfervindue hvis den går igennem?

Farzam sagde også at det var minimum 15% i det første tweet han lavede om rygtet, så det lyder rigtigt. Gad vide om det får betydning for dette transfervindue hvis den går igennem?
Det giver jo mulighed for virkelig at sprænge rammerne for f.eks. en ny 9'er sidst i vinduet på en hylde over hvad vi normalt ser. Vi har jo ikke et akut behov for en afløser for PM, så har man is i maven kan man måske lande en spiller (eller to) som er ved at komme i klemme når vinduet lukker.

Det må da også være nu/dette vindue Bodø skal sælge. Men det kan selvfølgelig godt være, at de trækker den til 1. september, så Grønbæk kan spille CL-kval. først.

Back