New posts

Hvad betyder points? (Og hvorfor er jeg kommet til at klaske det her opslag op i en forkert tråd?)

Hvad betyder points? (Og hvorfor er jeg kommet til at klaske det her opslag op i en forkert tråd?)

AGF-Vestegnen Emeritus

Experienced member
Jeg undskylder på forhånd for at have oprettet en helt ny tråd om et emne, som sikkert har været belyst 142 gange forskellige steder. Men da jeg forsøgte at stille spørgsmålet i den tråd, jeg fandt mest relevant, fik jeg beskeden: "You have insufficient privileges to reply here."

Eftersom jeg generelt er temmelig nysgerrigt anlagt, tillader jeg mig hermed at oprette en ny tråd om emnet.

Jeg forstår ikke helt pointsystemet - hvordan det hænger sammen, hvorfor det er der, hvor mange niveauer man kan være på og ikke mindst - hvad dælen netop tildelingen af point betyder, samt hvordan det beregnes. Det var hjernedødt mange spørgsmål i én snørklet sætning. Beklager.

Er der et kyndigt væsen (menneske, red.) til stede, som har tid og lyst til at oplyse mig om hele dette system?

1700408576480.png

Pointsystemet fungerer ved hjælp af tildeling af "trofæer", så det er trofæpoint man samler sammen.

Man kan maksimalt få 113 point og de tildeles på nedenstående måde.
Der er ingen yderligere værdi i at få disse point :)

TitelKriterieAntal point
First messageMan har skrevet sit første indlæg1
Somebody likes youEn anden bruger "liker" et indlæg du har skrevet2
Keeps coming backMan har skrevet minimum 30 indlæg5
Can't stopMan har skrevet minimum 100 indlæg10
I like it a lotMan har modtaget positive tilkendegivelser på indlæg mininum 25 gange10
Seriously likeableDer er tilkendegivet noget positivt på dine indlæg mininum 100 gange15
AddictedMan har skrevet minimum 1000 indlæg20
Can't get enough of your stuffDer er tilkendegivet noget positivt på dine indlæg mininum 250 gange20
I LOVE IT!Der er tilkendegivet noget positivt på dine indlæg mininum 250 gange30
Point i alt113

Pas på, @Queens - jeg kommer efter dig. Du er tilsyneladende et aktivt medlem modsat mig, der blot er medlem.

Der er følgende "rangstige" ift. titler:

New member0 - 4 point
Member5 - 24 point
Active member24 - 44 point
Well-known member45 - 99 point
Experienced member100 - ??? point

Jeg sætter spørgsmålstegn ved den sidste, for det kan godt jeg være finder på noget løbende ift. trofæpoint og titler ;)

Får man så et særligt emblem til sin profil, så man kan vise at man er med i maks-point klubben? Skulle spørge for en ven...
Du får tilsendt en hat, som du kan have på til kampe. Når du ser bliver klappet på skulderen i køen til en pølse, så ved du, at du er blandt venner.

Der er følgende "rangstige" ift. titler:

New member0 - 4 point
Member5 - 24 point
Active member24 - 44 point
Well-known member45 - 99 point
Experienced member100 - ??? point

Jeg sætter spørgsmålstegn ved den sidste, for det kan godt jeg være finder på noget løbende ift. trofæpoint og titler ;)
Super. Så skal jeg bare spamme indlæg for at nå sidste level (mangler 54). Hvad skal man så gøre, når man har gennemført AGF-forum.dk?

Det vil du ikke ønske - det er en total lost cause uden mulighed for at vinde😂
Fair nok. Jeg synes dog, de har været mestre, siden vi senest var det, men jeg husker sikkert forkert.

Jeg glæder mig i øvrigt helt vildt meget til den vestjyske udvidelsespakke af AGF-Forum. Så vil jeg se, om jeg kan få Spjald op i Superligaen.

Det bliver et fantastisk lokalopgør mod Herning med diskolys, klappepøller og den originale version af Hey Baby.

Latest posts

Back