New posts

Kamptråd HSV vs AGF

• Thread starter Thread starter Donmiguel
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 22
  • Views Views: Views 2K
Kamptråd HSV vs AGF
Det ser sådan ud. Jeg husker bare at han kom ind, og så faldt vores pres mere eller mindre fra hinanden.

Det gjorde det mod Viborg men det tænker jeg ikke du kan give ham skylden for ;)

Der er den lille røde markering her på billedet og det var en sekvens der skete lige før han kom ind.

1728925874668.webp

Men skal da ikke kunne afvise, at det er sket i andre kampe. Så skal det være mod Sif men der kom han vel nærmest ind med 2 minutter igen. Generelt har han nærmest ikke fået minutter på banen, så jeg tænker det er svært at drage konklusioner på baggrund af. Hverken i den ene eller anden retning.

Generelt har han nærmest ikke fået minutter på banen, så jeg tænker det er svært at drage konklusioner på baggrund af. Hverken i den ene eller anden retning.
Enig...sådan da. Mod Randers var der imidlertid lagt SÅ meget tid til, at han fik tæt på et kvarter - og det var et kvarter, hvor vi ikke formåede at presse dem.
Men ja, det er et tyndt grundlag - jeg fik bare den tanke, at der måske lå noget af grunden lige dér, og så delte jeg den tanke, fordi nogen luftede tanken om, at det for Uwe er meget forhippet på, at dem, der kommer ind, har styr på det defensive koncept.

Selvom Uwe får kritik for at være en bangebuks, så forstår jeg virkelig godt, at han vil have det presspil til at sidde hos de nye, inden han giver dem meget tid på banen. Og jeg er helt enig i, at det så en del bedre ud mod HSV. Jeg omtalte faktisk lige efter kampen, at jeg bemærkede det hos Gyamfi. Både Badji og Gyamfi skal jo have deres chancer, men det er fair nok, at de skal starte med at bevise at de magter det grundlæggende, før de får længere indhop. Det er bare ærgerligt at have kæmpet sig til et resultat efter 70 minutter, hvis der så kommer en spiller på banen, som ikke overholder de defensive aftaler der er lavet før kampen.

Back