Fodbold på tv
Jeg opfattede det nu heller ikke som en nedgøring af håndbold, det var i hvert fald ikke det der var min pointe. Når jeg siger jeg har lidt svært ved at se eller forstå mange detaljer selvom jeg da har set en del håndbold gennem tiden, kan man sige det er min egen fejl eller måske formidlingen på tv, men selvom der helt sikkert er rigtig mange der forstår det meget bedre, tror jeg også der er mange der har det som mig og bare ser med alligevel. Det kan også sagtens være det samme med fodbold og det har jeg også begrænset forstand på, men det foregår bare på en måde hvor der er bedre plads til at se og gense detaljer og taktiske ændringer og til at lave noget analyse undervejs osv. Og den indsigt synes jeg gør det mere interessant.
Jeg har det også lidt stramt med at der til håndbold skal spilles musik hele tiden for ligesom at styre udtrykket og de mange mål fører nok også nemt til en anden type stemning end til fodbold, men det er måske nok mere en slags forskel i form end indhold, altså der kan jo da stadig være høj stemning. Og så kan man i øvrigt også godt finde noget der mere ligner "fodboldstemning" til sportsgrene som håndbold og basketball andre steder, så det er ikke nødvendigvis sporten som sådan der dikterer at der skal spilles røvballerock efter alle mål.
Jeg har det også lidt stramt med at der til håndbold skal spilles musik hele tiden for ligesom at styre udtrykket og de mange mål fører nok også nemt til en anden type stemning end til fodbold, men det er måske nok mere en slags forskel i form end indhold, altså der kan jo da stadig være høj stemning. Og så kan man i øvrigt også godt finde noget der mere ligner "fodboldstemning" til sportsgrene som håndbold og basketball andre steder, så det er ikke nødvendigvis sporten som sådan der dikterer at der skal spilles røvballerock efter alle mål.