Det forlyder at de er nået til ordre 81.000 og at de kan nå 2.500 per uge. Man skal dog stadig huske at de kan løbe tør i størrelser forhold til leveringer af nye "batches" og at har man bestilt flere varer er det først når alle er klar der bliver afsendt/klarmeldt. Ellers burde man kunne bruge udregning til at anslå hvornår trøjerne bliver afsendt.
Det forlyder at de er nået til ordre 81.000 og at de kan nå 2.500 per uge. Man skal dog stadig huske at de kan løbe tør i størrelser forhold til leveringer af nye "batches" og at har man bestilt flere varer er det først når alle er klar der bliver afsendt/klarmeldt. Ellers burde man kunne bruge udregning til at anslå hvornår trøjerne bliver afsendt.
Ja det var vist indforstået af mig at man skulle kun udregne for ordrer med trøjer og du giver også en anden pointe at ordrer uden trøjer måske fylder så de nogle dage/uger pakker færre ordre med trøjer end ellers. Men det tror jeg kun tiden vil vise
Der stod at det er normal pasform ligesom sidste sæsons spille trøjer, så det gik jeg efter (har den grønne 3. trøje i L, men den er lidt stram så jeg bestilte guldtrøjen i XL ).
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.