New posts

Den rigtige kamptråd - Superliga 23/24: Runde 16: FCN - AGF, søndag d. 26.11. kl 14.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 84
  • Views Views: Views 6K

Hvad ender kampen?

• AGF sejr

Votes: 14 40.0%
  • Uafgjort

Votes: 11 31.4%
  • Modstander sejr

Votes: 10 28.6%

• Total voters
    35
  • Poll closed .
Fik ikke set Andersens gule kort. Var den hårdt dømt? Synes det lugter af sådan en der oftest blot giver henstilling så tidligt i kampen
Den var fin nok, men som du siger slipper de ofte i starten. Vil mene det er en dommer der for en gangs skyld dømmer korrekt. Synes generelt Aydin gør det godt.
Bliver spændende om Uwe tør holde Jacob inde, og hvem der skal ind hvis ikke.

Hamrende flot frispark fra Bech. Det eneste vi har skabt i en hel halvleg. Det er for lidt.
Hvis det fortsætter på den måde, er det blot et spørgsmål om tid, før de løber igennem på en stikbold. Der er vi sårbare. Der skal mere boldbesiddelse til, som Mortensen siger.

Så ikke optakten. Er det korrekt set gennem spoling, at det var hele 30 minutter kun om FCN. Hvis det er rigtigt, er det en skandaløs behandling af en fodboldkamp. Det tror jeg dog aldrig er sket før.

Hamrende flot frispark fra Bech. Det eneste vi har skabt i en hel halvleg. Der er for lidt.
Hvis det fortsætter på den måde, er det blot et spørgsmål om tid, før de løber igennem på en stikbold. Der er vi sårbare. Der skal mere boldbesiddelse til, som Mortensen siger.

Så ikke optakten. Er det korrekt set gennem spoling, at det var hele 30 minutter kun om FCN. Hvis det er rigtigt, er det en skandaløs behandling af en fodboldkamp. Det tror jeg dig aldrig er sket før.
Bortset fra de første 15 min har FCN været rystende ufarlige men boldbesiddelse vil aflaste pt frustrere FCN.

Hamrende flot frispark fra Bech. Det eneste vi har skabt i en hel halvleg. Det er for lidt.

Så ikke optakten. Er det korrekt set gennem spoling, at det var hele 30 minutter kun om FCN. Hvis det er rigtigt, er det en skandaløs behandling af en fodboldkamp. Det tror jeg dog aldrig er sket før.

Det er vel nærmest kutyme når det er en kamp mod enten brøndby eller fc, så ikke noget nyt under solen der..

Det er anden gang, jeg i denne sæson har fået foråret 21 vibes, når det gælder det tekniske niveau eller rettere mangel på samme. Det er meget tydeligt, vi rent offensivt har enorme problemer med at skabe chancer i åben spil med MA og Duelund ude men det forklarer ikke, at de andre spillere ikke kan tæmme en bold, lægge en simple aflevering o.lign.
Det er ok, et Hvidovre hold ikke er bedre teknisk men ikke en trup som har kostet ganske mange penge i både transfers og lønkroner.
Var det bare en one off kamp...

Det er klart min største anke mod Uwe.

Det er anden gang, jeg i denne sæson har fået foråret 21 vibes, når det gælder det tekniske niveau eller rettere mangel på samme. Det er meget tydeligt, vi rent offensivt har enorme problemer med at skabe chancer i åben spil med MA og Duelund ude men det forklarer ikke, at de andre spillere ikke kan tæmme en bold, lægge en simple aflevering o.lign.
Det er ok, et Hvidovre hold ikke er bedre teknisk men ikke en trup som har kostet ganske mange penge i både transfers og lønkroner.
Var det bare en one off kamp...

Det er klart min største anke mod Uwe.
Foråret 21 var nu helt igennem fantastisk, så hvis vi kan finde dét frem, så er vi ret godt kørende... Foråret 22 er dog en helt anden sag ;)

Det var satme en ringe og kedelig kamp. Jeg tænkter at neutrale seere slukkede og gik en tur i stedet. I shorts! Det ville stadig være sjovere, end at se på det skrammel!
Jøsses altså!
Men hey! 1 point i en kamp, hvor vi skaber nul og nix (og alligevel har en bedre xG ifølge fotmob: 0.43-0.54 i vores favør), så er det fint at holde så stærkt et hold som FCN til langskud og komme derfra med point.

Back