Spring til hovedindholdet
Emne: Artikler om spillerne og klubben 2019 (Læst 43813 gange) forrige emne - næste emne

Sv: Artikler om spillerne og klubben 2019

Svar #750
Fysiske medier gør vi ikke rigtig i længere :)
Jeg tror at jeg fik en dvd-film i julegave for 3 år siden og pænt sagde tak. Men jeg havde ingen ide om, hvad jeg skulle bruge den til. Jeg har ikke engang et dvd-drev i mine computere længere, bortset fra en forældet Win XP-maskine jeg har stående til sådan nogle formål. Men hurra for at de skiver er ude af mit liv.

Vi bruger stadig fysiske medier på arbejde, men det er mest afcompliance grunde. Jeg har ikke engang et dvd drev i min computer længere, men jeg har stadig et usb dvddrev i skabet til nødsituationer :)

Svar #751
Jeg bruger heller ikke fysiske medier, men det er dog afgjort den bedste langsigtede lagringsløsning til folk der optager kampe, i hvert fald hvis de har tænkt sig ikke at trykke på slet-knappen ret hurtigt. Skulle de alle ligge på en cloud service et eller andet sted, kan man jo bare give BT adgang ;)

Svar #752
Jeg bruger heller ikke fysiske medier, men det er dog afgjort den bedste langsigtede lagringsløsning til folk der optager kampe, i hvert fald hvis de har tænkt sig ikke at trykke på slet-knappen ret hurtigt. Skulle de alle ligge på en cloud service et eller andet sted, kan man jo bare give BT adgang ;)

Slette? Nej du. Tilføje mere storage ;)

Svar #753
Klasseindstilling

»Vi har ikke opnået noget som helst endnu« - AGF - Aarhus
Hvid i hjertet siden 81 - hvor Henning Jensen kom fra Gladbach, Real Madrig og Ajax til AGF for at vinde 4. guld i 4 ligaer. Uhørt dengang. I 82 førte man i sommerpausen med 13 point (2 point/sejr), men smed det vildt nok. Tabellen lyver faktisk ind i mellem. AGF var klart bedst.

Simple Audio Video Embedder