Spring til hovedindholdet
Emne: Ide (Læst 476 gange) forrige emne - næste emne

Ide

Synes det kunne være fedt hvis man kunne scrolle i gamle beskeder, istedet for at skulle klikke på side nr

Ellers tak for fedt forum

Sv: Ide

Svar #1
Altså mener du, at der slet ikke skal være sideinddeling, eller hvordan? Der er en indstilling for hvor mange indlæg, der skal være pr side, som pt er sat til 15 indlæg. Men jeg kan forestille mig, at det går ud over performance på sitet, hvis man øger det antal (uden at det er noget, jeg har særlig meget forstand på).

Svar #2
Jeg synes 15 er ALT for lidt. Altså det er jo bare text, så mon ikke vi kan teste med 50 istedet. For altså det er mega tit at man skal forholde sig til citater/indlæg etc fra sidste side, hvilket er lidt irriterende.

Svar #3
Jeg synes 15 er ALT for lidt. Altså det er jo bare text, så mon ikke vi kan teste med 50 istedet. For altså det er mega tit at man skal forholde sig til citater/indlæg etc fra sidste side, hvilket er lidt irriterende.

@Dichio
Jeg har ændret det, så der nu vises 50 indlæg pr. side. Når man svarer på et indlæg vha. Svar-knappen (og altså IKKE ved "Hurtig svar"-boksen), så vises de seneste 25 indlæg mod tidligere 15 indlæg.

Grunden til at der kun vises 25  og ikke 50 ved svar er, som @Ato Vari‍ mener, performancemæssige hensyn.

Simple Audio Video Embedder