Spring til hovedindholdet
Emne: Touren 2019 (Læst 669 gange) forrige emne - næste emne

Touren 2019

Så er puljen fra de seneste år genoprettet, og man finder selv ud af, om det er et guldhold, man spiller med.
Mange har sikkert fået en mail igennem holdet.dk
Pulje: Tour de AGF 2019
Kode: Aron

Sv: Touren 2019

Svar #1
Jeg er klar...

Svar #2
It's on. For første gang med fri udskiftning. Watch out ;)
Jeg tror på det.

Svar #3
Mads Pedersen vinder VM efter et fantastisk løb af det danske landshold. Valgren nummer 6 og Fuglsang nummer12. DK uden sammenligning bedste nation ved dette VM
Penge er ingen garanti for succes, men det er en forudsætning.

Svar #4
Mads Pedersen vinder VM efter et fantastisk løb af det danske landshold. Valgren nummer 6 og Fuglsang nummer12. DK uden sammenligning bedste nation ved dette VM
Jeg stod op og råbte af fjernsynet de sidste 500m. Helt sindssygt.

Svar #5
Dét var så fedt. Men sådan har cykelåret jo været....
Fedt!
Det samme kan siges om AGF.
Forlæng nu med DN..

Svar #6
Det er den næst flotteste trøje efter AGFs

Wow det er stort - bare spørg Rolf Sørensen, der dedikerede hele sit liv til at vinde VM, men aldrig fik medalje - nogen der ved hvad hans bedste placeirng blev ved VM?

Fik dog en OL-Sølv og mange andre fine sejre.

Svar #7
Iflg. Wiki har Rolf en 6. og 9. plads som bedste resultater.

Svar #8
Jeg tror faktisk ikke, Rolf har en top ti placering ved WM, men så har han vundet så meget andet.
Matti har to top tre. Men Rolf er stadig den bedste dansker nogensinde..

Svar #9
Helt fantastisk løb af Mads Pedersen og han er altså kun 23 år.

Sidste år nr. 2 i Flandern og i år en sæson der næsten var til glemmebogen - den får han så reddet på den allerbedste måde. De siger også han er et træningsmonster der straffer sig selv når det ikke går god, så bliver der bare trænet endnu mere. Mon ikke det kom ham til gode i dag.

Flot flot kørt. Han tænkte sig om undervejs, lod bl.a. en Hollænder og Moscon få kontakt til frontgruppen så der ikke ville blive jagtet af alle hold og alligevel satte han dem undervejs. Det viste et stort overskud og selvom Rolf var sikker på en spurtsejr, så var jeg i tvivl. Det virkede dog som overskud, da han kørte ind som spids på opløbsstrækningen.

Svar #10
Det var så smukt. Kommentatorerne nævnte undervejs, at Mads P. jævnligt træner tæt på 300 km dagligt
Det er altså meget.....
Selv på det niveau

Svar #11
De 300 km var selvvalgte straffeaktioner fra Mads Ps side efter et dårligt forår, ikke noget han normalt gør.

Chris Anker fortalte under Vueltaen, tror jeg, det var, at man virkelig skal passe på med bare at træne mere og mere når det går dårligt, for det kan ødelægge meget mere end det gavner. Han brugte sig selv som et eksempel, at han begyndte at køre stærkere ved at træne mindre men klogt og rigtigt.

Simple Audio Video Embedder