Spring til hovedindholdet
Emne: Nyt site (Læst 2819 gange) forrige emne - næste emne

Sv: Nyt site

Svar #50
Andrew-dk skrev:

"Kan det derudover passe at man ikke kan læse tråden uden en bruger?
Jeg tror det bliver svært at lokke nye brugere til, hvis de ikke kan få et indblik i trådene.
Ofte opretter man jen bruger, fordi man får lyst til at komme med en kommentar i en tråd"

Meget enig i dette.
.......

/W

Da @andrewdk skrev den kommentar, var jeg desværre ved et uheld kommet til at slå til, at gæster ikke havde adgang til at læse alle tråde.

Det tillod jeg igen et par minutter efter han skrev kommentaren 😊

Svar #51
EDIT fra min top 6-tråd: Altså kan man ikke i 2019 lave et tekstformat som i forhåndsvisning fremstår som det færdige tekstprodukt? Jeg kan ikke få de odds til at stå lige ud foran hinanden. De står snorlige her på min skærm i tekstboksen hvor man skriver det. Men så snart man gemmer, så ryger det.

Jeg er ved at blive lidt rundt på gulvet over, at det stadig ikke kan lade sig gøre. Og "alt+p" duer ikke. Det viser en printerpreview som ser fin ud. Men når jeg gemmer, så ryger det rundt alligevel :(

Svar #52
EDIT fra min top 6-tråd: Altså kan man ikke i 2019 lave et tekstformat som i forhåndsvisning fremstår som det færdige tekstprodukt? Jeg kan ikke få de odds til at stå lige ud foran hinanden. De står snorlige her på min skærm i tekstboksen hvor man skriver det. Men så snart man gemmer, så ryger det.

Jeg er ved at blive lidt rundt på gulvet over, at det stadig ikke kan lade sig gøre. Og "alt+p" duer ikke. Det viser en printerpreview som ser fin ud. Men når jeg gemmer, så ryger det rundt alligevel :(
 Jeg skrev faktisk lige et svar ovre i top-6 tråden, men det pist forsvandt efter at jeg havde trykket gem. Jeg tror at jeg ikke var opmærksom på at bekræfte, fordi der var kommet nye indlæg i tråden. 

Det bliver lidt kortere denne gang:
Du har to muligheder. 1) Tryk på indsæt tabel, vælg (i dit tilfælde) 8 rækker og 2 kolonner. Skriv din tekst ind der.  2) Marker din tekst og skift til en monospace font, f.eks. Courier New. Hvert tegn fylder nu lige meget og der står lige under hinanden. Det ligner så også noget der er skrevet på skrivemaskine i forrige årtusinde  ;)

Svar #53
Jeg skrev faktisk lige et svar ovre i top-6 tråden, men det pist forsvandt efter at jeg havde trykket gem. Jeg tror at jeg ikke var opmærksom på at bekræfte, fordi der var kommet nye indlæg i tråden.
er der ikke stadig en version gemt under kladder i det tilfaelde?

Jeg savner i oerigt ogsaa muligheden for at vaelge et afsnit at citere frem at skulle slette noget hvis jeg ikke vil citere det hele. Det kan blive nogle meget indlaeg med en enkelt linje tilfoejet hvis man altid tager det hele med.

Svar #54

Jeg savner i oerigt ogsaa muligheden for at vaelge et afsnit at citere frem at skulle slette noget hvis jeg ikke vil citere det hele. Det kan blive nogle meget indlaeg med en enkelt linje tilfoejet hvis man altid tager det hele med.
Jo, du har ret! Jeg troede faktisk at kladde-funktionen var fjernet igen, da den ikke var synlig oppe under "Min Konto". Det viser sig så, at der er et eller andet der styrer, hvornår "Mine kladder" skal være synlig. Den er der f.eks. ikke når man står på forsiden.
Nå, ligegyldigt nu.

Svar #55
Kan uret ændres til 24-timer  8)

Svar #57

Jo, du har ret! Jeg troede faktisk at kladde-funktionen var fjernet igen, da den ikke var synlig oppe under "Min Konto". Det viser sig så, at der er et eller andet der styrer, hvornår "Mine kladder" skal være synlig. Den er der f.eks. ikke når man står på forsiden.
Nå, ligegyldigt nu.
Funktionen "Mine Kladder" er der stadig under "Min Konto", selvom det er forsiden man står på?

Svar #60

Funktionen "Mine Kladder" er der stadig under "Min Konto", selvom det er forsiden man står på?
   Det er den ikke hos mig.

Angiv venligst browser, samt hvilket domæne du tilgår siden via:

1) gf-forum.dk
2) https://www.agf-forum.dk
3) https://agf-forum.dk
 Jeg tilgår fra 3)  Jeg bruger Chrome, men har også lige testet i Internet Explorer. Samme resultat.

Hvis jeg går ind i en debattråd dukker Mine kladder op inde under Min Konto. Lidt pudsigt, men ikke som sådan noget problem, når bare jeg ved det.

Svar #61

Den findes delvist, dog hedder den "Opdel citat" i dette software.
Det er knappen til venstre for den knap, hvor du indsætter et billede. Anbring markøren på det sted i citatet hvor du ønsker at splitte, og tryk så på knappen. Så har du to citater.

Det er ikke perfekt, men det er et skridt i den rigtige retning.

Svar #62
Den findes delvist, dog hedder den "Opdel citat" i dette software.
Det er knappen til venstre for den knap, hvor du indsætter et billede. Anbring markøren på det sted i citatet hvor du ønsker at splitte, og tryk så på knappen. Så har du to citater.

Det er ikke perfekt, men det er et skridt i den rigtige retning.
OK, ja, jeg skal ind i "udkast" - hvor jeg tidligere ville veare endt automatisk ved at citere. Det er godt naar folk sorterer lidt i det de citerer, saa det er en fordel hvis det er let, men det er nok ogsaa bare en del af tilvaenningen hvordan man goer det nemmest.

Simple Audio Video Embedder