Spring til hovedindholdet
Emne: Nyt site (Læst 2212 gange) forrige emne - næste emne

Sv: Nyt site

Svar #15
Giver opsætning af forum mulighed for, at man på forsiden kan vise et afsnit med seneste aktive tråde på tværs af kategorier?
Jeg kunne godt mangle en lille smule i min overskuelighed af siden, og over hvad der er aktivt, at alle tråde ikke kun er gemt ind under deres respektive kategorier. Giver det mening?
Skulle gerne være der nu? :)
Fedt, tak!  :)

Svar #17
Jeg får at vide at der er en fejl, når jeg forsøger at like et opslag
Hellere en ”grim” sejr end at tabe 1-4 på en naiv omgang ”fremad, march”.
Det ligger i klubbens DNA.
Knofedt fremfor kæleri.
AGF

Svar #18
Jeg har spurgt Salling om han vil lave kamptråd, og han har lige skrevet på Twitter, at han regner med at få kamptråden ind i løbet af i dag - og jeg håber meget, at folk vil tage godt imod dette nye/gamle forum, så vi fortsat har et regulært debatforum omkring AGF.
Fedt vi er kommet på nyt forum - så må tingene komme som det passer ind i alle dine projekter og tillykke med dem allesammen :D  Der skulle jo ageres hurtigt  8)

Er der plads til et topbanner og evt. et nyt af slagsen? Vi har fået en del nye spillere der kunne være fede at få lidt grafik på - der er jo kommet op til "flere stjerner" til siden det gamle. Måske der sidder en med evner indenfor den slags som kan hjælpe.

Jeg ved ikke, om der er en fancy måde at citere en del af et indlæg som man kunne på det gamle forum og ikke få et helt indlæg med i citeringen?

Svar #20
Jeg har spurgt Salling om han vil lave kamptråd, og han har lige skrevet på Twitter, at han regner med at få kamptråden ind i løbet af i dag - og jeg håber meget, at folk vil tage godt imod dette nye/gamle forum, så vi fortsat har et regulært debatforum omkring AGF.
Fedt vi er kommet på nyt forum - så må tingene komme som det passer ind i alle dine projekter og tillykke med dem allesammen :D  Der skulle jo ageres hurtigt  8)

Er der plads til et topbanner og evt. et nyt af slagsen? Vi har fået en del nye spillere der kunne være fede at få lidt grafik på - der er jo kommet op til "flere stjerner" til siden det gamle. Måske der sidder en med evner indenfor den slags som kan hjælpe.

Jeg ved ikke, om der er en fancy måde at citere en del af et indlæg som man kunne på det gamle forum og ikke få et helt indlæg med i citeringen?
Mange tak :D

Jeg vil meget gerne se på det, men jeg er bestemt ikke nogen grafisk ørn :( Så der kunne jeg godt bruge en hånd.... ;)

Det med citering kigger jeg på. Altså udover at man kan slette det man ikke vil citere ;)

Svar #21

Mange tak :D

Jeg vil meget gerne se på det, men jeg er bestemt ikke nogen grafisk ørn :( Så der kunne jeg godt bruge en hånd.... ;)

Det med citering kigger jeg på. Altså udover at man kan slette det man ikke vil citere ;)
Den havde jeg også luret med citeringen :o

Hvad er målene på topbanner? Bredde/højde i pixels? Så vil jeg lige se på det i weekenden og komme med et bud.

Svar #22
Det haster ikke, men når du får noget tid, kunne jeg godt ønske man kan vælge et dark tema, hvis det er muligt.
Penge er ingen garanti for succes, men det er en forudsætning.

Svar #23
Hvis man laver en kladde, hvor finder man den så igen?
Knofedt fremfor kæleri.
AGF

Svar #24
Hvis man laver en kladde, hvor finder man den så igen?
Hold musen over "Min konto" øverst til højre, så kan du finde "Mine kladder" i dropdown-menuen.

Svar #25
Til jer der gerne vil have lidt 'GF-farver, så er jeg så småt begyndt at ændre det. Langt de fleste links er nu navy, og det er en del af knapperne også - dog ikke aktiv, kun on mouse-over :)

Det hele er fortsat grønt som i 1917 på min tablet (men det er selvfølgelig også vanskeligt at mouse-over på en tablet) :D

Svar #26
Til jer der gerne vil have lidt 'GF-farver, så er jeg så småt begyndt at ændre det. Langt de fleste links er nu navy, og det er en del af knapperne også - dog ikke aktiv, kun on mouse-over :)

Det hele er fortsat grønt som i 1917 på min tablet (men det er selvfølgelig også vanskeligt at mouse-over på en tablet) :D
Diverse links skulle gerne være navy-blå i stedet for grøn??  :o

Svar #27

Knapperne bliver først blå når jeg holder musen henover 8)

Svar #28

Knapperne bliver først blå når jeg holder musen henover 8)
Yup, det er korrekt. Men tekst links er (størstedelen af dem) navy blå...

Svar #29
Jeg får en login side hvergang jeg går på.
Den hopper dog hurtigt ind på siden, når jeg trykker i feltet bruger navn
Kan det ikke ændres?
Knofedt fremfor kæleri.
AGF

Simple Audio Video Embedder