Spring til hovedindholdet
Emne: Superligaen 2019/2020 (Læst 2092 gange) forrige emne - næste emne

Sv: Superligaen 2019/2020

Svar #15
SUBTOP / MIDTERFELT
AGF, Brøndby, FC Nordsjælland, Esbjerg, Randers, AaB

EfB, AaB og FCN tvivler jeg på kommer i top 6.

- EfB har overpræsteret vildt denne sæson. Bronze er da vildt flot, men det er langt over deres niveau. Halsti er 35 år, Austin er 34 år, Kauko kan ikke blive ved med at kunne trampe igennem. Hans held og holdets held må snart være sluppet op.
- AaB har mistet Wurzt og Risgaard, og snart også Okore og Rinne. De har en svag træner, der blev forlænget for tidligt. De skal genopbygge et hold, og det  tager tid.
- FCN mister igen 3-4-5 kæmpetalenter, og det er jo gået fint hidtil. Men de havde et svagt forår uden Hjulmand, og uden Nelson, Bartolec, Skov Olesen mv kan de være der, hvor de alligevel bliver ramt af at være en ung talentfabrik fremfor et hold, der kontinuerligt skal præstere.

Svar #16
MEGET STOR TOP-6 CHANCE
OB
Jeg kan ikke se, at OB nødvendigvis er bedre end os. De mister deres vigtigste spiller, Grytebust, og de vil åbenbart erstatte ham med de nuværende reservemålmænd.  Dertil kommer, at de er meget svingende. Det samme kan sikkert siges om os, (mister målmand og er svingende), men til gengæld tror jeg at vi forstærker os bedre end dem i det kommende vindue. Det må vise sig.

Brøndby hører nok trods alt til kategorien stor top-6 chance. De har simpelthen så mange gode/dyre spillere, at alt andet vil være en kæmpe fiasko.

Umiddelbart synes jeg at midterfeltet ser svagere ud end tidligere, hvilket må øge vores chancer, men det er naturligvis stadig alt for tidligt at sige noget kvalificeret om de enkelte holds chancer.

Svar #17
Bet365 giver os odds 1,57 på at vi kommer i top 6. Kun FCK, FCM, Brøndby og OB med lavere odds - 1,55 til OB.

Hvis FCN sælger Andreas Skov, så tror jeg slet ikke på dem. Første sæson uden Hjulmand tror jeg kommer til at kunne mærkes.

Jeg tror nølgen til top 6 er et godt efterår, hvor vi undgår at få nogle af de her helt sorte perioder. Det skal blandt andet forhindres ved at der er styr på truppen. Denne sæson gik vi ind uden rigtig at have styr på målmand og angrebet, hvilket blev dyrt.

Svar #18
Hvad er oddset på at AGF ikke kommer i top 6? Det tror jeg at jeg spiller på. For så vinder man penge, eller vinder top 6. Og jeg har plads i fantasien til at forestille mig scenarier hvor vi ikke kommer med, især hvis PC ikke henter en angriber mere.

Svar #19
Den tilgang til spil har jeg anvendt i flere år.....med stor succes  ( desværre! )

Svar #20
Den tilgang til spil har jeg anvendt i flere år.....med stor succes  ( desværre! )
 Jeg har i årevis tænkt det, men aldrig haft hjertet til at gøre det. Hver gang jeg har været tæt på, så har jeg tænkt, at det kunne jeg ikke få mig selv til. 

Dumt dumt dumt.... Men altså da jeg spillede 100kr på AGF_sejr i Parken da Peter Graulund sikrede os en 1-0 sejr derovre til odds 7,50 ca. der var det verdens bedste idé :D (Og flere tilfælde som det). Og det er jo dem man husker, ikke et blandt mange skuffende nederlag, haha.

Svar #22
SINDSSYGT svær start...

Hold da kæft. Og at starte med 2 udekampe er i sig selv pisse nederen. 
Og FCM og FCK i runde 2 og 3 stinker af en elendig start, av av av. 

På den anden side er det i runde 1-3 at FCM/FCK lige skal igang (inkl os selv som oftest dog).
FCM vs AGF blev jo også 0-0 sidst i åbningsrunden. Og FCK tabte til Horsens i Parken.

Svar #23
Fremragende med 2 udekampe, så kan jeg nå at komme hjem fra ferie og få fuld udbytte af sæsonkortet, det har ærgret mig at jeg gang på gang må melde afbud og lade pladsen stå tom mellem vennerne.

Kunne det bare være sådan hvert år! :)

Aske

Svar #24
4 ud af de første 5 kampe på udebane? ??? Hvis AGF ikke slår Hobro i uge 1...så venter FCK & FCM. Av min arm !!!
In the country of the blind the one-eyed man is king [Greek proverb].

KSDH

Svar #25
Helt sikkert en vanskelig start med fire udekampe i de første fem runder. Det må handle om at få en god start mod Hobro og derefter prøve at overraske enten FCK eller FCM. Derefter skal vi igen forsøge at vinde udekampene mod Lyngby og SønderjyskE, inden der så igen kommer to af de kampe der som oftest giver nul point: Hjemme mod Horsens og ude mod Brøndby i runde 6 og 7.  Det bliver svært. Omvendt kan en god start være en rigtig kick-start til en top-6 placering.

Svar #26
Det hører med til historien, at AGF selv har ønsket at starte på udebane i de første par runder, fordi der kommer nyt græs efter sommerens koncerter.
Penge er ingen garanti for succes, men det er en forudsætning.

Svar #27
Det er i øvrigt underligt, at vi for 3. sæson i træk slutter grundspillet af mod OB i 25. og AaB i 26. runde. Ligesom i år skal vi slutte af i Aalborg. Det kunne have været rart at have haft hjemmebane denne gang.

Svar #28
Det ligner en vanskelig start frem til runde 26 ;)

Svar #29
EDIT EDIT:

Skrev en besked om, at vi fra C1-C3 var lidt hjemløse efter at de der ikke ønskede at flytte i B1-B2 og stå op og synge hele kampen ikke kunne flytte med. 

AGF skriver nu efter mit møde med dem for 1 uge siden:

• Grundet vores møde, er C1+C2 nu unummereret – så der er ikke noget du har misforstået. Jeg har haft lidt om ørerne den seneste tid, og har aldrig fået kontaktet dig efter vores møde – det beklager jeg. Men som sagt er C1+C2 unummereret, som C9+C10 i fremtiden også vil være det (når der åbnes for salg dertil).
  • I fornyelsesperioden (t.o.m. d. 17/6 klokken 12.00) kan alle sæsonkortholdere fra 18/19-sæsonen købe nye sæsonkort til fornyelsespriser. Det vil sige, I som sæsonkortholdere, vil kunne købe sæsonkort til C-øvre for 1.699.

FANTASTISK...

C1 + C2 er igen  ikke-nummeret, og man kan tage venner/nye med uden problemer. Og man skal hverken sidde blandt børn eller tvinges til at synge med 30 min før en kamp hjemme imod Hobro i december.

Simple Audio Video Embedder