Spring til hovedindholdet
Emne: Lidt nyt fra træningsbanen (Læst 22447 gange) forrige emne - næste emne

Sv: Lidt nyt fra træningsbanen

Svar #200

Der arbejdes godt med alt - selv detaljerne individuelt:

Hvid i hjertet siden 81 - hvor Henning Jensen kom fra Gladbach, Real Madrig og Ajax til AGF for at vinde 4. guld i 4 ligaer. Uhørt dengang. I 82 førte man i sommerpausen med 13 point (2 point/sejr), men smed det vildt nok. Tabellen lyver faktisk ind i mellem. AGF var klart bedst.

Svar #201
...det er ikke til at vide Ståle´s tilgang til denne finale; dog kan vi være sikre på at de spillere FCK sender på banen er motiverede - der er på fredag kun 1 uge til kampstart i Superligaen + om 14 dage skal de møde Celtic.
Mest af alt er Ståle nok træt af at skulle møde AGF. FCK havde faktisk stillet som betingelse for at deltage i turneringen, at de ikke kom til at møde danske hold. Det giver også en anden form for kamp, når man kender modstanderen godt. Men selvom det er en finale, så tænker begge trænere nok mest på at spare de småskadede spillere og få afprøvet de sidste ting der er brug for inden det bliver alvor.

Svar #202
Stiftens forventede opstilling til kampen i dag er den samme som i sidste del af efteråret, bortset fra at Ankersen erstatter Jon på venstrekanten. Det kunne også godt lyde som den formodede startopstilling mod RFC, da Jon næppe når at komme op i gear. Det vil dog kræve, at både Bundu og Amini kommer i tilstrækkelig form i den sidste uge. Ellers står Lunding eller Gifts klar i kulissen sammen med Hvidt, må man formode.

Svar #203
Har der været noget nyt om den skade som Duncan måtte udgå med i den seneste kamp mod Hâcken?

Svar #204
Har der været noget nyt om den skade som Duncan måtte udgå med i den seneste kamp mod Hâcken?
Godt spørgsmål - og i virkeligheden vigtigere end aftenens kamp. Det forlød dog heldigvis, at han selv kunne gå fra banen mod Hæcken

Svar #205
Duncan har i øvrigt karantæne i den første kamp mod Randers så det giver ham en ekstra uge hvis han ikke er kampklar nu

Svar #206
Gift Links gjorde det godt i den seneste træningskamp mod Häcken, det er der vist ikke mange der er uenige i, det er dog lidt mere uklart hvorfor han lige pludselig blomstrede sådan op. Det er mig bekendt første gang han er blevet prøvet af i venstre side i AGF, er han bedst her? Eller er årsagen i højere grad at han spillede over for en højre back fra årgang 2000, som endnu ikke har haft debut i Allsvenskan for Häcken - Aiham Ousou?

Jeg tror ikke man skal forvente at Gift Links nu er i fulde omdrejninger og at han er et reelt alternativ til startopstillingen i foråret, jeg mener fortsat at Lunding må være foran ham og han må ærger sig lidt over ikke at have fået chancen mod Häcken, de virkede ikke specielt skræmmende.

Svar #207
Hvidt, Lunding og Ankersen får chancen fra start. Amini og Bundu på bænken. Jon er ikke med i truppen. Hmmm 🧐

Svar #208
Jeg tror ikke man skal forvente at Gift Links nu er i fulde omdrejninger og at han er et reelt alternativ til startopstillingen i foråret, jeg mener fortsat at Lunding må være foran ham og han må ærger sig lidt over ikke at have fået chancen mod Häcken, de virkede ikke specielt skræmmende.
Jeg tror ikke Lunding er foran pt. Han er formentlig stadig ved at bygge på kroppen og få hans spil til at mathce den nye statur - men det kommer.

Gift Links har spillet en del kampe på begge fløje og dermed må vi forvente, at han kan spille begge steder. Det giver en god fleksibilitet og forhåbentlig er han blevet bedre afstemt med holdet siden han kom til klubben. Jeg syntes han viste rigtig spændende ting i de få kampe vi så og tror (håber) han kan blive en profil i løbet af det næste års tid eller halvandet.

Svar #209
Flot, flot sejr i finalen på mål af Amini. Kom ind tyve minutter. Hamrede først en bold på trekanten på et langskud, og da den næste gang kom lidt tættere på, hamrede han den bare ind. Tordenstøvle.

Bundu fik en halv time, hvor han til sidst kom med i spillet, som vi kender ham. Fine præstationer fra de tre substitutter i start 11: Ankersen, Lunding og Hvidt.

Vi har generelt et solidt hold, hvor det kun ind imellem er Eskelinen og Tingager, der kan gøre en lidt nervøs.

Eneste spørgsmål til start 11 mod RFC er Amini/Hvidt og Bundu/Lunding. Tror desværre ikke Bundu starter inde, og Jon kommer vel knap med i truppen. David benyttede desværre ikke Diks, så her kommer der ingen ændringer.

Svar #210
Meget enig. AGF står skarpt til foråret.

Synes nu Eske også havde en kampafgørende redning.

Tingager tror jeg altid vil se lidt op og ned ud med sin statur og teknisk højtanlagte spil. Sådan er det bare. Det er godt at have både hans og Backmans type i midterforsvaret - de komplementer hinanden godt. Tingager er stærk i at styre spillet og holde på bolden.

Skulle Bundu og Amini ikke være klar til 90 minutter, så er de i hvert fald stærke indskifter kort. Men tror nu godt de kan spille 60-70 min mindst mod hestene. Ellers så afløserne i Lunding og Hvidt også ud til at være i spillehumør.

Links viste sig stærk den anden dag og er i hvert fald en type der ikke hopper med på Randers fysiske spil, og helt sikkert kan give Randers ikke alt for hurtige forsvar noget at se til, hvis han kommer ind og får sidste kvarter, der vil han godt kunne lukke kampen.

Gad vide om Zach og Jon kan blive klar til joker rolle?

Hvid i hjertet siden 81 - hvor Henning Jensen kom fra Gladbach, Real Madrig og Ajax til AGF for at vinde 4. guld i 4 ligaer. Uhørt dengang. I 82 førte man i sommerpausen med 13 point (2 point/sejr), men smed det vildt nok. Tabellen lyver faktisk ind i mellem. AGF var klart bedst.

Svar #211
Meget enig. AGF står skarpt til foråret.

Synes nu Eske også havde en kampafgørende redning.

Tingager tror jeg altid vil se lidt op og ned ud med sin statur og teknisk højtanlagte spil. Sådan er det bare. Det er godt at have både hans og Backmans type i midterforsvaret - de komplementer hinanden godt. Tingager er stærk i at styre spillet og holde på bolden.

Skulle Bundu og Amini ikke være klar til 90 minutter, så er de i hvert fald stærke indskifter kort. Men tror nu godt de kan spille 60-70 min mindst mod hestene. Ellers så afløserne i Lunding og Hvidt også ud til at være i spillehumør.

Links viste sig stærk den anden dag og er i hvert fald en type der ikke hopper med på Randers fysiske spil, og helt sikkert kan give Randers ikke alt for hurtige forsvar noget at se til, hvis han kommer ind og får sidste kvarter, der vil han godt kunne lukke kampen.

Gad vide om Zach og Jon kan blive klar til joker rolle?

Zach har karantæne, så han er ikke i spil. Hvis man ville have Jon med, havde man nok givet ham lidt spilletid i dag.

Både Eskelinen og Tingager laver mange gode ting, men her i sæsonstarten laver de desværre fejl, der gav scoringer til modstanderne og i andre tilfælde slap heldigt fra dårlige indgreb.

Svar #212
Nå ja havde helt glemt. Ja enig med Jon - selvom han kunne være fin at sætte ind sidste kvarter også. Har et super spark og uimponeret type der skralder igennem. Han bliver kæmpe stor.

Også enig i Eske og FT - men det er bare to typer der spiller med stort mod, så tror vi ofte vil se dem lave fejl. Backman er fantastisk men lever også højt på at han bare skal skubbe bolden videre, mens det er FT der skal tage hovedansvaret for afspillet fra midten. 

Svar #213
Skulle Bundu og Amini ikke være klar til 90 minutter, så er de i hvert fald stærke indskifter kort.
Det er også perfekt i min bog. Vi får en tæt kamp mod Randers og jeg kan godt forestille mig et kampforløb som i FCK-kampen. Så lad os bare stille med en bænk, så vi kan forstærke os den sidste halve time. Lad os så håbe at vi ikke får sparket 2-3 forsvarsspillere i stykker, så vi kke skal bruge udskiftningerne der.

Svar #214
Vi så meget skarpe ud i Portugal. Vi holdt nullet mod FCK og Hacken (dammit umlaut på telefon) og i de 45 minutter, hvor Slavia Prag stillede med sin start-11 fra CL-kampene. Vi spillede godt og skabte chancer i alle tre kampe. Ikke så mærkeligt, at David var tilfreds.

Både Lunding og Hvidt fik vist sig fint frem, Hvidt endda med et brag af en finale, hvor Lunding “bare” var kontinuerligt rigtig god, når han spillede. Må vi undvære Amini og/eller Bundu i start-11 mod Randers, er tidspunktet ikke det værste, for Lunding og Hvidt har virkelig momentum netop nu. Samme gælder Ankersen, der givetvis spiller fra start i næste weekend.

Meget opløftende også, at B-kæden spillede en rigtig god kamp mod Hacken, holdt nullet og vandt og faktisk efterlod det indtryk, at vi knapt nok HAR en A- og en B-kæde. Afstanden mellem de to har vel i hvert fald aldrig været mindre end nu. “B-kæden” er Diks, Hausner, Juelsgård,  Gersbach, Hvidt, Duncan, Lunding, Links, Helenius med Ankersen på vippen mellem A og B. Hold nu op for en B-kæde, det er jo vildt. Det er nærmest kun fravær af Backman, der med det samme bliver synligt, indtil nu også klart resultatpåvirkende.

Det ser rigtig godt ud. Bare det at vi kan undvære Bundu, Amini og Jon og stadig holde udtrykket, få kampene som vi vil have dem og vinde dem er rigtig gode tegn.

Svar #215
Både Lunding og Hvidt fik vist sig fint frem, Hvidt endda med et brag af en finale, hvor Lunding “bare” var kontinuerligt rigtig god, når han spillede. Må vi undvære Amini og/eller Bundu i start-11 mod Randers, er tidspunktet ikke det værste, for Lunding og Hvidt har virkelig momentum netop nu.
Det er virkelig opløftende, at både Hvidt, Lunding og Duncan viser superligaklasse. Det giver bestemt ro i maven forud for næste sæson, hvor vi nok siger farvel til Amini og Bundu. Der er også mere perspektiv i at bruge Hvidt og Duncan frem for at hente f.eks. Rygaard, bortset fra at vi selvfølgelig skal huske at bevare en rutineret akse, hvor Nicolai Poulsen og Bror Blume får en vigtig rolle, ligesom det kunne være fint at forlænge med Ankersen, så vi har andet end 19-22 årige at byde ind med på fløjene i evt. EL-kval.

Skulle vi virkelig gå hen at forsvare vores nuværende placering og skal spille europæisk, så kommer der nok til at blive hentet spillere i sommerens transfervindue. Men jeg håber stadig at vi holder fast i at hente spillere der kan udvikles og sælges. I stil med Jon Dagur og Duncan. Så må vi se, hvor meget efterspørgsel der kommer til at være efter vores nuværende spillere. Heldigvis er kassen ikke tom og vi kan vente med at sælge til det europæiske eventyr er slut i august.

Svar #216
AGF får en ekstra kamp i Portugal | stiften.dk

AGF spiller en ekstra kamp i Portugal i dag, hvor dem der ikke har spillet så meget er udset til at få minutter i benene imod Östersunds FK

OBS: Kampen skulle være startet her kl 11:30, men er vist skubbet et kvarter!
Og nu melder Østersunds FK at kampen starter 12:30 svensk tid, altså 12:30 dansk tid, hvis man er i tvivl om hvad klokken er i Sverige når den er 12:30 i Danmark :D 

Svar #217

AGF spiller en ekstra kamp i Portugal i dag, hvor dem der ikke har spillet så meget er udset til at få minutter i benene imod Östersunds FK

Og nu melder Østersunds FK at kampen starter 12:30 svensk tid, altså 12:30 dansk tid, hvis man er i tvivl om hvad klokken er i Sverige når den er 12:30 i Danmark :D
ved ikke om man kan se kampen via link, men måske? ÖFK-TV: Live inför AGF Aarhus – Östersunds FK – Östersunds FK

Svar #218

ved ikke om man kan se kampen via link, men måske? ÖFK-TV: Live inför AGF Aarhus – Östersunds FK – Östersunds FK
æv det var vist blot info?? hmm håber man kan finde en youtube kanal istedet så :)

Svar #219
Det sluttede 1-1 og der var en masse spilletid til nogen af dem der har siddet udenfor, blandt andet Bundu og Thorsteinsson. Erlykke udlignede for os et kvarter før tid.

Start-11: TK, Diks, Hausner, Juelsgård, Gersbach, Anbo, Duncan, Grønbæk, Bundu, Thorsteinsson, Helenius

Svar #220
Det sluttede 1-1
Jeg kan godt lide de tjenester på nettet, som udbyder bare en enkelt kamp uden at man skal tegne et abonement, som man så skal lukke sit kort for at opsige. Jeg forsøgte at købe mig adgang til kampen efter afslutningen via fanseat.com, men betalingen og transmission gik ikke igennem, hvilket forhåbentlig hænger sammen med, at de ikke er i stand til at sende kampen forskudt, som vi kender fra Viaplay og Eurosport.

edit: Man får det godt, når man ser en repræsentant fra modstanderholdet skamrose AGF 5:44 inde i denne video

Svar #221
Bundu fik 70 minutter i dag, Jon fik første halvleg. Lurer David mon på, om vi alligevel kan spille Bundu fra start mod Randers...? Og mon ikke Jon er på bænken, klar til en rolle som joker til sidst? Amini fik derimod ikke minutter, så han har stadig kun spillet 20 og må være mest på vippen i forhold til at være med i truppen mod Randers.

Svar #222
En af grundene til, at Randers var så onde ved sidste gang, var, at de fik ført spillet fuldstændig over på deres præmisser. De gik langt tilbage på banen og sørgede derfor for, at vi ingen kontraer kunne slå. Det eliminerede grundlæggende Bundu. Og så gik de hårdt ind i taklingerne, hvilket endte med at gøre det hele til en fysisk kamp, hvilket heller ikke er vores styrke.

Det er meget tænkeligt, at det samme kommer til at ske igen. Specielt fordi vi er på hjemmebane. Så jeg har tænkt en del, at vi har brug for dåseåbnere i sådan en kamp. Ideelt set også spillere, som i sig selv ikke er fysiske i sådan en grad, som Randers ønsker at være det. Det ville måske være risky, men jeg kunne godt tænke mig at se et hold fra midten og frem med:

Grønbæk, Poulsen, Blume
Lunding, Mortensen, Thorsteinsson

Svar #223
@8000
Spændende ideer, og ja, alle i start-11 skal enten kunne modstå Randers’ fysiske spil - eller kunne glide af på hvad de kommer med af fysisk spil.

Jon kan begge dele, han er bare ikke klar til at starte. Lunding kan glide af på alt på en god dag, men er risky mod Randers, hvis han ikke rammer sådan en dag. Erløkke? Virkelig friskt bud, men han kommer ikke til at starte. Det gør Hvidt, hvis vi tør antage, at Amini i bedste fald er med på bænken. Hvidt vil også bringe både fysisk modstandskraft og kløgten til at se andre muligheder end dueller.

Svar #224
Jeg er meget enig i den taktik - især Anker er ikke gode mod hold der står meget lavt. Bundu kan fint udfordre, men rigtig nok får ikke sit super våben de vilde kontraer.

Synes også vi skal spille kampen på vores præmisser, men også slås når det kræves defensivt.

Svar #225
En lille pointe. Vi står godt rustet til de kommende karantæner. Tæt på karantæner lige nu er Amini, Højer og Munksgaard, og her er det godt, at både Hvidt, Anbo, Diks og Gersbach har vist sig så godt frem i opstarten. Og efter RFC er Duncan også tilbage. Dejlig bred trup lige nu, hvor vi er tæt på at være helt skadesfri.

Svar #226
En lille pointe. Vi står godt rustet til de kommende karantæner. Tæt på karantæner lige nu er Amini, Højer og Munksgaard, og her er det godt, at både Hvidt, Anbo, Diks og Gersbach har vist sig så godt frem i opstarten. Og efter RFC er Duncan også tilbage. Dejlig bred trup lige nu, hvor vi er tæt på at være helt skadesfri.
 At Duncan er i karantæne til den her første kamp gør jo også, at man må formode at både Blume og Amini starter sammen med NP. Kan ikke se det anderledes selvom Amini har fået mindst spilletid af ALLE her i opstarten. 

Mit eneste spørgsmål var Bundu. Han så virkelig "lad" ud i en del af det spilletid jeg så ham i under Atlantic cup. Adskillige fejlafleveringer, dumme aktioner etc. Men altså sådan kan Bundu sagtens være i en træningskamp han måske ikke tager så alvorligt. who knows... Bundu har præsteret når det gælder. Men Lunding har i den grad budt sig til i opstarten. Så vi får se.

Svar #227
At Duncan er i karantæne til den her første kamp gør jo også, at man må formode at både Blume og Amini starter sammen med NP. Kan ikke se det anderledes selvom Amini har fået mindst spilletid af ALLE her i opstarten.

Mit eneste spørgsmål var Bundu. Han så virkelig "lad" ud i en del af det spilletid jeg så ham i under Atlantic cup. Adskillige fejlafleveringer, dumme aktioner etc. Men altså sådan kan Bundu sagtens være i en træningskamp han måske ikke tager så alvorligt. who knows... Bundu har præsteret når det gælder. Men Lunding har i den grad budt sig til i opstarten. Så vi får se.

Som jeg har set hele opstarten, tror jeg, at David og staben er meget forsigtige med at bringe skadede nøglespillere for hurtigt i kamp. Der venter et langt og afgørende slutspil, og han tror på de unge substitutter. Jeg vil ikke blive overrasket, hvis Jon ikke kommer med i truppen, og at både Amini og Bundu starter på bænken i vandpantomimen.

Svar #228
Hvorfor tror du ikke Hvidt starter?

Svar #229
 Fordi Amini er trænerens mand nummer 1.

Men jeg så Hvidt spille en helt fantastisk kamp imod FCK, og det har genvundet lidt af min tro på ham. Men den var ærligt talt nærmest helt væk. Og jeg frygter sådan at han ikke har det der skal til på banen mentalt. Men især imod FCK viste han at han kan være hård nok til at være med. Jeg synes på ingen måde han har grebet chancen i superligaen endnu på linje med en Hausner og/eller Hvidt. Selv Anbo synes jeg har bevist mere i SL-kampe end Hvidt.

Men kampen imod FCK var sidste store test, så vil ikke udelukke at Hvidt starter frem for Amini når nu Amini ikke er på 100%.
Omvendt, så kan Amini jo kun genvinde de sidste % ved at spille. Kampform kommer ikke af at sidde på bænken.

Svar #230
Fordi Amini er trænerens mand nummer 1.

Men jeg så Hvidt spille en helt fantastisk kamp imod FCK, og det har genvundet lidt af min tro på ham. Men den var ærligt talt nærmest helt væk. Og jeg frygter sådan at han ikke har det der skal til på banen mentalt. Men især imod FCK viste han at han kan være hård nok til at være med. Jeg synes på ingen måde han har grebet chancen i superligaen endnu på linje med en Hausner og/eller Hvidt. Selv Anbo synes jeg har bevist mere i SL-kampe end Hvidt.

Men kampen imod FCK var sidste store test, så vil ikke udelukke at Hvidt starter frem for Amini når nu Amini ikke er på 100%.
Omvendt, så kan Amini jo kun genvinde de sidste % ved at spille. Kampform kommer ikke af at sidde på bænken.

Men i denne opstart har DN haft succes med at lade et hold af talenter slide modstanderen ned, og så er “A-Kæden” sat ind til sidst når modstanderen er mør for at stikke kniven ind.

Med en tung ujævn bane, voldsom regn og kraftig vind, vil det måske være en strategi at sætte spillere som Amini, Bundu og Thorsteinsson ind med ca. 20 minutter igen for at afgøre kampen, når Randers spillerne er trætte og kolde.

Svar #231
Men i denne opstart har DN haft succes med at lade et hold af talenter slide modstanderen ned, og så er “A-Kæden” sat ind til sidst når modstanderen er mør for at stikke kniven ind.

Med en tung ujævn bane, voldsom regn og kraftig vind, vil det måske være en strategi at sætte spillere som Amini, Bundu og Thorsteinsson ind med ca. 20 minutter igen for at afgøre kampen, når Randers spillerne er trætte og kolde.
 Kan sagtens se det blive som du siger.

Men jeg tror at Bundu, Backmann efter retur fra skade og Amini er truppens eneste spillere som spiller så længe de er klarmeldt uanset form. Thorsteinsson og alle andre hænger mere løst. Ankersen især har grund til at håbe på en startplads foran Thorsteinsson grundet opstartsforløbet. 

Svar #232
Lige nu på Fredensvang: GFs førstehold mod AaB fra kl. 13. Gersbach spiller i stedet for Højer. Indenfor det første kvarter bl.a. Bundu med et straffe på overlæggeren, hvorefter AaB scorede i den anden ende. Kamp i reserveholdsturneringen.

Svar #233
AGF vandt 3-2. Eskelinen - Munks (Diks), Bach (Hausner), Tingager (Helenius), Gersbach - NP - Bundu (Lunding), Blume, Hvidt, Ankersen (Thorsteinsson) - Mortensen

-
Vejret er jo elendigt, så spillet var derefter: Det negative; Tingager fik et slag og måtte gå ud, Højer sparet med småskade. Det positive; Hvidt stærkt spillende, dækkede af i forsvaret da FT gik ud og var strålende fysisk og på bolden.

https://twitter.com/dennisbjerre/status/1229403341303754753?s=20

Adspurgt om hvem der scorede målene:

"Lunding (langskud) og Mortensen (hovedstød) i anden halvleg og så noget direkte på hjørnespark-noget i første halvleg, som var svært at gennemskue :-)"

Det er dejligt at se at både Lunding og Mortensen bare fortsætter deres scoringslyst her i træningskampene. Bundu brændte vist straffe da han ramte overliggeren. Nuvel, 3-2 til AGF over AaB, og vi er stadig klar til dyst. Sjovt at AaB var eneste hold AGF ellers havde tabt til i opstarten. Så altså en revanche :D

Svar #235
AGF vandt 3-2. Eskelinen - Munks (Diks), Bach (Hausner), Tingager (Helenius), Gersbach - NP - Bundu (Lunding), Blume, Hvidt, Ankersen (Thorsteinsson) - Mortensen

-
Vejret er jo elendigt, så spillet var derefter: Det negative; Tingager fik et slag og måtte gå ud, Højer sparet med småskade. Det positive; Hvidt stærkt spillende, dækkede af i forsvaret da FT gik ud og var strålende fysisk og på bolden.

https://twitter.com/dennisbjerre/status/1229403341303754753?s=20

Adspurgt om hvem der scorede målene:

"Lunding (langskud) og Mortensen (hovedstød) i anden halvleg og så noget direkte på hjørnespark-noget i første halvleg, som var svært at gennemskue :-)"

Det er dejligt at se at både Lunding og Mortensen bare fortsætter deres scoringslyst her i træningskampene. Bundu brændte vist straffe da han ramte overliggeren. Nuvel, 3-2 til AGF over AaB, og vi er stadig klar til dyst. Sjovt at AaB var eneste hold AGF ellers havde tabt til i opstarten. Så altså en revanche :D

Det første blev scoret af ham her:
Aramis Kouzine - Player profile | Transfermarkt

Bagefter udlignede Bror Blume direkte på hjørne.

Svar #236
Mortensen er simpelthen bare brandvarm og har været det fra dag 1 i AGF og hele vejen. Det er superfedt med så stabil en målscorer. Og fedt at se Lunding er on fire igen. Og Blume forsætter sin gode stil han er kommet ind på især seneste knap et år og hvor han også er blevet både mere målfarlig men også stærk defensiv (og som altid spilbar og gode ass)

Svar #237
Der bliver brug for den brede trup med 6 kampe på 21 dage - og 3 på en uge! Ståle ville skrige på syngende norsk, så det kunne høres til Honningsvåg i Nordkap.

Tror det er et plus til os ift at skubbe hestene ud af top 6, de har ikke så stærk brede som os.

Det bliver vist total taktisk træning i den kommende tid...

Og Martin B til Barcelona - havde jeg aldrig set komme, de skulle da have købt Bundu istedet, men vinduet var jo smækket...

Svar #238
Det var godt at se en stor trup træne med småspil i dag. Især fordi spillere som Tingager, Amini og Højer også deltog.
Det er selvfølgelig formen, der kommer til at afgøre truppens svære sammensætning, men det er et godt udgangspunkt med mange i sving til den sidste åbne træning.

Svar #239
Det var godt at se en stor trup træne med småspil i dag. Især fordi spillere som Tingager, Amini og Højer også deltog.
Det er selvfølgelig formen, der kommer til at afgøre truppens svære sammensætning, men det er et godt udgangspunkt med mange i sving til den sidste åbne træning.
 Fedt at Tinganger ikke blev skadet for alvor i reservekampen.

Men mon ikke Hausner starter inde på mandag istedet for Tingager, hvis det da ikke bare var et lille slag som tog 24 om at gå i sig selv. I hvert fald godt at vide at han står KLAR.

Simple Audio Video Embedder