Spring til hovedindholdet
Emne: Lidt nyt fra træningsbanen (Læst 6252 gange) forrige emne - næste emne

Sv: Lidt nyt fra træningsbanen

Svar #15
Gode nyheder med Tingager!

Men jeg må tilstå at han statur og bevægelser giver flashback til Bambi på isen. Jeg håber det er rent visuelt og at de lange stænger ikke er ekstraordinært udsat for skader.

Svar #16
Gode nyheder med Tingager!

Men jeg må tilstå at han statur og bevægelser giver flashback til Bambi på isen. Jeg håber det er rent visuelt og at de lange stænger ikke er ekstraordinært udsat for skader.
 Haha :D Jeg tænker mere Devdariani og Peter Crouch når jeg ser ham. Altså spillere som er høje og ranglede, men som har fin teknik, og er svære at få bolden fra, og som fører den langt bedre rundt end man skulle tro :D 

Tingager er en humlebi :D

Svar #17
Ja, det var ikke sjovt at se et midterforsvar onsdag bestående af Juelsgaard og Hausner.

Backman skulle være ude med en hjernerystelse. Lyder mærkeligt. I efteråret var det en virus-meningitis. Gud ved om det ikke er det samme, som er på færde nu. Man kunne have en skummel mistanke om, at det måske slet ikke var en virus. Er ikke ligefrem det typisk billede af sådan et forløb.

Tingager har trænet fuldt med lørdag, men at skulle undvære Backman er rigtigt skidt. Det kan sagtens koste top 6.

Svar #18
David har i dag meldt ud, at Backman skulle have fået en bold i hovedet under træning, og at man med hans historik blev skånet. Spændende at se, om han er tilbage i vigør i den kommende uge, hvor vi har flere spillere ude.

Svar #19
Backman, Tingager og Sana var ikke med på banen i dag, men det lyder til, at de to sidste skulle kunne blive klar til søndag. Bundu skulle også have trænet med, selv om han var i kamp i går.

Svar #20
Ham Bundu.....Skal det ikke snart være? Han bliver 22 om lidt. Jeg har indtryk af at han hele tiden er småskadet. Han er jo ikke rigtig brudt igennem endnu. Han har været i klubben 2,5 år.

Svar #21
Ham Bundu.....Skal det ikke snart være? Han bliver 22 om lidt. Jeg har indtryk af at han hele tiden er småskadet. Han er jo ikke rigtig brudt igennem endnu. Han har været i klubben 2,5 år.

Han er lidt svær at blive klogt på, fordi hvad er det lige han skal 'leve af' som angriber/fløj? Som fløj er det ret let; hej skal lære at spille positionen. Som angriber er han ikke en raket, og dermed har han god tid endnu. Men han har noget spændende over sin fysik, og noget teknik, så jeg tror det handler om at få sat de dele sammen og få lært ham det taktiske. Og som boksmand, må han gerne lære mere jern og han har stadig tid.

Men alt i alt, er der et stort ? herfra

Svar #22
Førstevalgene som midtstoppere var desværre endnu ikke at se på banen i dag, men Sana trænede med for fuld kraft.

Svar #23
Meldingen på twitter, bekræftet af stigens Kim Robin Graahede, er at Tingager er på græs imorgen!

Ift kampen imod Vendsyssel kan både Sana, Juelsgård og Tingager være tilbage, og som minimum de to første.

Svar #24

Han er lidt svær at blive klogt på, fordi hvad er det lige han skal 'leve af' som angriber/fløj? Som fløj er det ret let; hej skal lære at spille positionen. Som angriber er han ikke en raket, og dermed har han god tid endnu. Men han har noget spændende over sin fysik, og noget teknik, så jeg tror det handler om at få sat de dele sammen og få lært ham det taktiske. Og som boksmand, må han gerne lære mere jern og han har stadig tid.

Jeg vil gerne se ham som angriber i 442, der tror jeg han kan blive rigtigt god
Hellere en ”grim” sejr end at tabe 1-4 på en naiv omgang ”fremad, march”.
Det ligger i klubbens DNA.
Knofedt fremfor kæleri.
AGF

Svar #25
Meldingen på twitter, bekræftet af stigens Kim Robin Graahede, er at Tingager er på græs imorgen!

Ift kampen imod Vendsyssel kan både Sana, Juelsgård og Tingager være tilbage, og som minimum de to første.

Hvor har du set meldingen om Tingager. Har ikke kunnet finde det nogen steder ?

Svar #26

Hvor har du set meldingen om Tingager. Har ikke kunnet finde det nogen steder ?

Kim Graahede: Twitter

Svar #27

Jeg vil gerne se ham som angriber i 442, der tror jeg han kan blive rigtigt god

Hvis vi endelig taler 4-4-2-angribere, så er det her, jeg egentlig gerne vil se Ryan Mmaee igen. Man bliver ikke belgisk u21-landsholdsspiller uden at kunne nogle ting, og i hans, indtil videre, vingeskudte ophold her i byen, har det virket ret åbenlyst og tydeligt på mig, at han er en af de angribere, der primært får sine kvaliteter til udtryk med en makker i et to-mandsangreb.
(-hvilket atter afføder '?' omkring castingen af ham, foruden graden af panik over lejemålet, når man har været fuldt bevidst om, primært at ville spille med een angriber)

Og hvis vi endelig mener, at der står mange folk foran Mmaee til at danne et sådan to-mandsangreb sammen med typen 'Mortensen' - Mortensen+enten Sana, Bundu, Ammitzbøll og evt. Riel eller Kaastrup før Mmaee - så synes jeg, det er decideret ufint, hvis man ikke har forsøgt at opsige lejemålet og sende ham tilbage til Liège. Så inviterer man et udenlandsk stortalent, og spilder hele hans 2. senior-år på ikke og en pind. Det er en sindsygt vigtig tid for spilleren, og det synes egentlig hverken er værdigt eller noget godt signal fra klubben.

Svar #28
Er meget enig.

Men jeg tænker ikke at DN på nogen som helst måde er på vej til at spille 4-4-2. Han har sagt noget så direkte: "jeg kommer aldrig til at spille med mere end 1 angriber" på det tv-klip foran klubbens tidligere spillere etc. Sådan husker jeg det. Tager jeg fejl? Mener endda han har sagt det mere end en gang.

Svar #29
Og hvis vi endelig mener, at der står mange folk foran Mmaee til at danne et sådan to-mandsangreb sammen med typen 'Mortensen' - Mortensen+enten Sana, Bundu, Ammitzbøll og evt. Riel eller Kaastrup før Mmaee - så synes jeg, det er decideret ufint, hvis man ikke har forsøgt at opsige lejemålet og sende ham tilbage til Liège. Så inviterer man et udenlandsk stortalent, og spilder hele hans 2. senior-år på ikke og en pind. Det er en sindsygt vigtig tid for spilleren, og det synes egentlig hverken er værdigt eller noget godt signal fra klubben.
Jeg synes "ufint" er at overdrive noget. Han nåede dog at spille 12 kampe i efteråret, fra september måned (heraf 3 pokalkampe). I opstarten til foråret blev han skadet og er derfor kommet ekstra meget bagud. Jeg har svært ved at se, hvad han personligt ville have fået ud af at blive sendt hjem til Standard Liege. I hvert fald næppe spilletid på et niveau, der ligner superligaen. Det er jo også udvikling for en ung spiller at skulle kæmpe for sin plads til den daglige træning.

Simple Audio Video Embedder