Spring til hovedindholdet
Emne: Superligaen 2018/2019 - overordnet tråd for ligaen. (Læst 385 gange) forrige emne - næste emne

Superligaen 2018/2019 - overordnet tråd for ligaen.

Her starter jeg lige en tråd hvor emner om ligaen generelt, holdene i top 6, og de andre puljer etc kan diskuteres.

Det nedre spil (slutspillet) er skudt i gang med en kamp mellem Vendsyssel og Hobro.
Signaleret 3 minutters overtid. Hobro udligner til 3-3 i 4:30 minutters overtid, i kampens sidste aktion. Vildt... Kæft man var blevet sur hvis det var imod os. 3-3 er det nye sort. Det må SøE og Horsens gerne spille også 

Men først gælder det kampen mellem AaB og Randers. 
Vi skal håbe på at møde AaB i 2.omgang af EL-playoff såfremt vi går videre, da det kan betyde at AGF går direkte videre i det tilfælde at AaB vinder pokalen. Hvis man møder dem i første omgang, så kan de ikke have vundet den endnu. (ikke at jeg sådan hepper på AaB, men det er ikke bedre at BIF, OB eller FCM vinder den i min optik, og så kan AaB ligeså vinde den, således at vi måske kan få en gratis omgang).

Sv: Superligaen 2018/2019 - overordnet tråd for ligaen.

Svar #1
Altsammen meget rigtigt, Stig. Kunne bare også godt tro, at der er opstået en eftertrykkelig mæthed med teoretiske muligheder og mere eller mindre sandsynlige scenarier, og at blikket kun er rettet mod vores egen høst af point i den kamp, som vi står lige foran. Sådan har jeg det i hvert fald.

Sv: Superligaen 2018/2019 - overordnet tråd for ligaen.

Svar #2
Vi har jo i forvejen en tråd om årets superliga, Superligaen 2018/2019, så den her var måske ikke strengt nødvendig? 

Simple Audio Video Embedder