Spring til hovedindholdet
Emne: Evaluering sæson 18/19 (Læst 8002 gange) forrige emne - næste emne

Sv: Evaluering sæson 18/19

Svar #30
I øvrigt mener jeg at truppen sådan helt gennemsnitligt er til en niendeplads netop nu. Alle de forklaringer på hvorfor vi ikke sluttede højere, som man skal lytte til hvert eneste år, giver jeg ikke meget for: Dårlige dommere, stolpe ud, karantæner, skader, dumme udvisninger. Man må erkende at det niveau, man er på, er det niveau, man er på. Ellers får vi igen og igen disse frygtelige sammenbrud, som fører til nedrykning, når det pludselig går op for folk, at vi faktisk ikke er top 3 materiale.

Svar #31
Jeg mener vores trup er til top 6, men:
Vi skal finde en erstatning for Backman. Forsvaret vinder (og taber) kampe.
Det nytter ikke at have en centerforsvarer og anfører som aldrig er til stede. Det er både dyrt på pointkontoen og demoraliserende for alle andre, at et spøgelse de engang har hørt om, skulle være så meget end alle andre, at der permanent holdes en spilleplads åben.
Jeg tror, at havde han været der, eller en ny centerback købt til start-11, havde vi været der.

Svar #32
I øvrigt mener jeg at truppen sådan helt gennemsnitligt er til en niendeplads netop nu. Alle de forklaringer på hvorfor vi ikke sluttede højere, som man skal lytte til hvert eneste år, giver jeg ikke meget for: Dårlige dommere, stolpe ud, karantæner, skader, dumme udvisninger. Man må erkende at det niveau, man er på, er det niveau, man er på. Ellers får vi igen og igen disse frygtelige sammenbrud, som fører til nedrykning, når det pludselig går op for folk, at vi faktisk ikke er top 3 materiale.
Jeg synes vores trup er til top 6, MEN jeg synes stort set hvert år at vores trup er bedre end vi ender, så derfor er min dømmekraft nok ikke helt optimal :)
Jeg er glad for at bredden mht. middelmådige spillere i midt/slut-20'erne er væk, så skader og karantæner giver muligheder for Hvidt, Thøgersen, Hausner mv.
Jeg har igennem lang tid håbet på at man ville skaffe spillere direkte til toppen af hierarkiet (og at de præsterede derefter), og jeg synes det på det punkt går i den rigtige retning. Derfor er et væsentligt punkt ift. min evaluering af sæsonen også at der er igangsat indkøring af talenterne.

Svar #33
Er jeg bare blevet synonym med indlæg med en kritisk klang? :/ Det var altså ikke mig denne gang.

@Ato Vari‍ 

Det beklager jeg Ato. Citat-funktionen fejler her 50% af tiden, og jeg skal @ manuelt. Dit gamle profilbillede havde noget rødt i sig, så tror det var den type psyk-slip :D 

Svar #34
Man må erkende at det niveau, man er på, er det niveau, man er på. Ellers får vi igen og igen disse frygtelige sammenbrud, som fører til nedrykning, når det pludselig går op for folk, at vi faktisk ikke er top 3 materiale.
Med to asterisks så kan jeg sagtens acceptere den melding. Især med den smag man efterlades af ift OB og AAB-kampene. Der var ingen "undskyldninger"/forklaringer der. Jeg tror iøvrigt ikke der er nogen som helst som har sagt at vi er top 3-materiale. Det vil jeg gerne se hvis du kan finde. Jeg håber ikke du hentyder til at jeg skriver at Højer måske kunne spille i en top 3-klub, og bare forstørrer den melding. Det ville ikke være fair.

Men 1: to skader til vores mest betydningsfylde spiller (Backmann) i samme sæson, som ikke kan lastest hans spillestil (meningitis virus, herud jemini)...
2: Mængden alene af tilfælde hvor straffespark er gået os imod har været ekstrem i år.

Men jeg synes at vi ift nummer 1 selv har bragt os i en ekstra sårbar situation ved kun at have 3 midterforsvarere, hvor det i sæsonens første 20 kampe hverken var top 3 eller top 6 forsvar. Jeg synes nu sagtens at man kan forsvare at sige at Tingager/Backmann er det.

Men det gælder både i angrebet og i midterforsvaret at man har været for få. Men tilfældet med midterforsvaret synes jeg egentlig bare har været tilsat absurd uheld ift to ikke-relaterede hovedskader. Men jeg forstår godt at PC ikke bare kunne have 4 dyre midterforsvarere bare lige sådan. Men det er stadig en prioritering. Jeg ærger mig over at vi lod AJA, Rask, TJN og Djamal gå, og kun fik Kanstrup ind. Jeg synes Kanstrup/Juelsgård/Backmann tilsammen er gode nok, men antalsmæssigt var vi åbenlyst for sårbare, når Juelsgård også pludselig var 1.reserve til Venstre back, og Dino var alene på højre back, og ingen reserver var til ham eller de tre.

Sitationen er en anelse bedre nu, alene den grund at Hausner er et år ældre og har en del flere træningspas, træningslejre, reservekampe, og sin debut under bæltet. Så lige nu er vi vel 3,5 dernede, med Backmann konstant skadet måske nærmere 2,5 :D

Men meget kan nok fikses ved at bytte Juelsgård ud med en rigtig god midterforsvarer som er fuldt ud konkurrent til Tingager/Backmann istedet for at oplagt 3.valg. Hvis han så også kan dække højre eller venstreback, så står vi en del bedre end lige nu.

Svar #35
  Jeg synes vores trup er til top 6, MEN jeg synes stort set hvert år at vores trup er bedre end vi ender, så derfor er min dømmekraft nok ikke helt optimal :)
Jeg er glad for at bredden mht. middelmådige spillere i midt/slut-20'erne er væk, så skader og karantæner giver muligheder for Hvidt, Thøgersen, Hausner mv.
Jeg har igennem lang tid håbet på at man ville skaffe spillere direkte til toppen af hierarkiet (og at de præsterede derefter), og jeg synes det på det punkt går i den rigtige retning. Derfor er et væsentligt punkt ift. min evaluering af sæsonen også at der er igangsat indkøring af talenterne.

I den seneste superliga-gennemgang på Mediano stillede Brüchmann det interessante spørgsmål til panelet: Hvem kommer i top-6 næste år?

Fik vi den 'rigtige' top 6? Hvem kan påvirke mesterskabskampen? Og hvem trak...

Det er bemærkelsesværdigt, at ingen tror på AGF. Selvfølgelig har AGF et grimt øjebliksbillede nu, og et nyt panel vil sikkert sige noget andet til sommer, men jeg synes argumenterne var valide nok. Lige nu, hvor vi fans evaluerer, så bliver der hurtigt en konsensus om at det i hvert fald er 100% fiasko, hvis vi ikke når top-6 næste år. Men har vi ret beset en trup/et hold, som hører til i top-6? Jeg er i hvert fald meget i tvivl. Der er en del spillere (Ankersen, Sana, Toutouh, Backman), som har et topniveau, som er til top-6, men ganske få som kontinuerligt (eller bare gennemsnitligt) har spillet på det niveau over hele sæsonen. Jeg kan kun komme i tanke om Højer, mens Amini er lige på grænsen. Vi kan håbe at de nye, Tingager, Mortensen og Munksgaard vil kunne finde og holde niveauet. Grabara selvfølgelig også, men han er svær at regne med, langsigtet.

Svar #36
Det er bemærkelsesværdigt, at ingen tror på AGF.
Og så er det bare endnu mere komisk, fordi kommentatorer over en bred kam alle troede på AGF i top 6 i år. Som i næsten alle jeg læste.

Svar #37
At eksperter ofte rammer forbi, er bare endnu en understregning af, midterfeltet er så tæt, at det nærmest er umuligt at forudsige 4-6.

Der er nogle fine pointer i denne tråd om hvorfor GF igen missede top 6. Især køber jeg argumentet, at vores stjerner svinger alt for meget i niveau. Ankersen, Sana og Amini er på deres bedste dage klart top 6 materiale, problemet er bare de svinger for meget i niveau og især Ankersen og Sana har et urimeligt lavt bundniveau. Jeg er virkelig skuffet over, Sana i kampene mod AaB og OB falder så meget sammen, det er squ i sådanne kampe en spiller af hans kaliber og med det CV skal træde i karakter.

Forhåbentlig vil nyindkøbene og de nye til sommer, have et noget mere stabilt niveau.

Derudover skal GF simpelthen blive bedre på bolden, for mange dårlige afleveringer og tæmninger og så bliver spillerne nemt stresset når de bliver presset og så vil det hjælpe gevaldigt, hvis PM får lært at sparke de "nemme" chancer i kassen.
Penge er ingen garanti for succes, men det er en forudsætning.

Svar #38
Ja, i grundspillet maa Broendby vaere den klub der har skuffet eller underpraesteret mest, strukturen giver dem bare en chance for at rette op paa det. Det aendrer ikke paa at vi ogsaa har skuffet, men at kalde det en skandale er lidt latterligt og goer det svaert at finde betegnelser der daekker i andre sammenhaenge - inklusiv hvis vi ender med at rykke ned.

@Winther
Ja de kan nu deres målsætning om mesterskabet endnu. Men vi var ved pausen i Aalborg et mål i Vendsyssel og et mål i Aalborg fra at nå vores sportslige målsætning. Den økonomiske kan nås endnu. Vi budgetterer med top 8, og var nummer 6 efter 13 runder, og nummer 9 efter 26 runder. Så slutter vi i EL-playoff som nummer 7 eller 8, så har vi indfriet den økonomiske målsætning, mens den sportslige ikke længere kan nås, og vil være skuffende uanset hvad.

Så det handler jo ikke om hvorvidt det er skuffende eller ej. Det handler om, at EB maler et billede af at det er en større "skandale" at AGF igen glipper top 6, end at BIF gik fra at spille om mesterskab til at være røget ud af top 6 hvis de havde tabt i Horsens (sådan var det faktisk til sidst pga. resultaterne i de andre kampe).

Og alligevel skal Jan Bech i går i BT udtale sig at medierne har været efter BIF og kaldt det værre at BIF var ved at glippe top 6 end at AGF og AAB igen gjorde det.

EDIT: Og jeg vil tilføje, at jeg er sikker på, at man egentlig vil være fint tilfreds med den sportslige del også, såfremt man vinder EL-playoff igen, og måske endda kommer i EL. Det er bare ikke den slags man kan ligge målsætninger om før sæsonen. Der bliver målet nødt til at være simpelt og klart: "top 6". 
Det nytter ikke at sige: top 6, men hvis ikke, så dit og dat. 

Men økonomisk og interessemæssigt, der er der masser af gang i de EL-playoff-kampe, og hvis man går videre fra første omgang, og endda i finalen, så er det rigtig fede kampe for klubben. Det ved de der var med i Haderslev da vi sikrede os videre avancement sidste år. Det var lidt elektrisk, og især efter kampen var det specielt, og spillerne fik en fed oplevelse. Selv nogle fans over fra de andre tribuner lagde videoer op hvor de var imponerede af det der skete efter kampen. 
Så ligesom en pokalsemifinale og en pokalfinale kan samle klubber, og give et højere formål at arbejde mod og samles om isoleret, så er ingen på noget tidspunkt i tvivl om, at top 6 ville være værd at bytte det med, selv hvis det var ligesom det var for AAB/Horsens sidste år. 

Jeg håber personligt vi kommer i den EL-playoff finale, og møder et hold der er nemmere end FCK i Parken. Første del er op til os, og anden del er nærmest garanteret. PT er det imod OB i Odense, men ikke meget skal ændres før kampen går til 4.pladsen, som pt er BIF.
Sig hvad I vil. Men at tage til Brøndby stadion i en EL_playoff-finale med chancen for at stjæle europæisk deltagelse fra BIF..... Det er den slags der giver søde drømme :D

Svar #39
Ja de kan nu deres målsætning om mesterskabet endnu. Men vi var ved pausen i Aalborg et mål i Vendsyssel og et mål i Aalborg fra at nå vores sportslige målsætning. Den økonomiske kan nås endnu. Vi budgetterer med top 8, og var nummer 6 efter 13 runder, og nummer 9 efter 26 runder. Så slutter vi i EL-playoff som nummer 7 eller 8, så har vi indfriet den økonomiske målsætning, mens den sportslige ikke længere kan nås, og vil være skuffende uanset hvad.

Det er lidt noget nyt med en sportslig henholdsvis en økonomisk målsætning, men ideen er god. Vi kan ikke rigtig sætte en sportslig målsætning under top-6, men det er godt signal at det økonomisk er baseret på noget lidt lavere og det giver også mere ro omkring udviklingen. Det er ikke helt klart hvad top-8 dækker over i den sammenhæng, for når det sidestilles med top-6 kan det både bryde efter grundspil og til slut, men nok det første. Jeg tror man kan sige vi har budgetteret med noget der ligner sidste sæson resultat, dvs. EL-playoff.

Og jeg vil tilføje, at jeg er sikker på, at man egentlig vil være fint tilfreds med den sportslige del også, såfremt man vinder EL-playoff igen, og måske endda kommer i EL. Det er bare ikke den slags man kan ligge målsætninger om før sæsonen. Der bliver målet nødt til at være simpelt og klart: "top 6".
Det nytter ikke at sige: top 6, men hvis ikke, så dit og dat.

Man ville nok hellere i top-6 trods alt, ikke mindst når det som i år indbefatter en jagt på medaljer, men EL-kvalifikation vil selvfølgelig gøre ærgrelsen en hel del mindre. Så vil det være spændende om Fournais faktisk vil bruge det som opfyldelse af det langsigtede mål man satte på tidspunkt.

Jeg håber personligt vi kommer i den EL-playoff finale, og møder et hold der er nemmere end FCK i Parken. Første del er op til os, og anden del er nærmest garanteret. PT er det imod OB i Odense, men ikke meget skal ændres før kampen går til 4.pladsen, som pt er BIF.
Sig hvad I vil. Men at tage til Brøndby stadion i en EL_playoff-finale med chancen for at stjæle europæisk deltagelse fra BIF..... Det er den slags der giver søde drømme :D

Det håber de fleste går jeg ud fra, det er i hvert fald det højeste vi kan opnå nu i den her sæson. Det ville være sjovt at snuppe EL-kvalen fra et andet hold og da ikke mindst BIF. I år vil muligheden rigtignok være lidt større for det hold der når til finalen. Sidste år var chancen ikke så stor selvom det ikke bliver nævnt når den finalekamp bliver omtalt, at vi også var temmelig skades- og karantæneramte. Det er parametre der skal forbedres ifht den seneste periode hvis vi skal kunne drømme om gentagelse eller bedre, men så er det da helt klart ret åbent.

Svar #40
Det er lidt noget nyt med en sportslig henholdsvis en økonomisk målsætning, men ideen er god. Vi kan ikke rigtig sætte en sportslig målsætning under top-6, men det er godt signal at det økonomisk er baseret på noget lidt lavere og det giver også mere ro omkring udviklingen. Det er ikke helt klart hvad top-8 dækker over i den sammenhæng, for når det sidestilles med top-6 kan det både bryde efter grundspil og til slut, men nok det første. Jeg tror man kan sige vi har budgetteret med noget der ligner sidste sæson resultat, dvs. EL-playoff.

@Winther
Det giver fin mening når der på denne måde er et skel mellem top 6 og bund 8 sportsligt. Og det bliver ikke ændret af at der i 20/21 bliver 12 hold igen, men hvor det så hedder top 6 og bund 6 lige ud.

Og ja, så skal man jo også huske på, at AGF er en attraktiv klub for TV-virksomhederne, og vi derfor vælges oftere etc. Så vi fik 6.flest TV-penge i runde 26 (Tv-millioner regner over Superligaen: Brøndby er den store vinder | Tipsblade...)
Så altså hvis man budgetterer med en 8.plads eller at få 8.mest i TV-penge, det ved jeg ikke. Men altså som jeg har forstået det, så er det en placering i ligaen som nummer 8 fra gang til gang, altså runde 13, 26 og ved ligaafslutning, altså EL-playoff.

Men ideen om top 8- budgettering er skide god, i det perspektiv at man jo ikke ligger og roder rundt nede på en 14.plads, og at der er rigtig mange penge mellem en 12.plads og en 7.plads (1,3 millioner), mens der jo ikke er så langt fra en 8.plads til en 6.plads (600k).
(de to sidste pladser har fået nogle ekstra penge tilført, som jeg ikke lige kan finde lige nu, hvad beløbene er for selve placeringen, men der sår mere i infografien her: Lyngby den HELT store vinder: Så mange tv-millioner scorer din klub – Ekstra... .)

• pladsen: 5,9 millioner kroner
  • pladsen: 4,2 millioner kroner
  • pladsen: 3,1 millioner kroner
  • pladsen: 2,6 millioner kroner
  • pladsen: 2,2 millioner kroner
  • pladsen: 1,8 millioner kroner
  • pladsen: 1,5 millioner kroner
  • pladsen: 1,2 millioner kroner
  • pladsen: 0,9 millioner kroner
  • pladsen: 0,7 millioner kroner
  • pladsen: 0,4 millioner kroner
  • pladsen: 0,2 millioner kroner

Sidste år var chancen ikke så stor selvom det ikke bliver nævnt når den finalekamp bliver omtalt, at vi også var temmelig skades- og karantæneramte. Det er parametre der skal forbedres ifht den seneste periode hvis vi skal kunne drømme om gentagelse eller bedre, men så er det da helt klart ret åbent.

@Winther‍ 
Det var som om, at det sidste blev brugt i Sønderjyske ja, og at de sidste skader og karantæner røg ind der væltede læsset. Pusic fik karantæne og Kanstrup måtte udgå tidligt. Det blev så slemt at at Riel måtte spille i Parken, og Junker kunne kun holde til en time, og vi fik høvl i en kamp, hvor det var tydeligt for alle, at det ikke skulle være, men at det var ligemeget, fordi vi var klart på rette vej. 

Lad os håbe at sidste bump på vejen i den top 6 mission var i år. Og lad os så spille denne sæson færdig på god maner med en tur i EL-playoff.

Svar #41
Umiddelbart bør “en ottendeplads” vel ikke kun handle om tv-penge, men en anslået indtjening ifht top-6, altså udover tv-pengene at der fx kan forventes flere entreindtægter i top-6, men der er sikkert også nogle bonusser fra sponsorer osv (til gengæld er der lidt mindre bonus til spillerne.) Det er lidt usikkert, men i hvert fald meget positivt hvis vi ikke står med et stort hul der skal lukkes efter at have misset top-6.

I det større perspektiv misser vi stadig muligheden for et boost og kommer endnu et skridt længere fra topholdene og det er alvorligt nok. Når man ser på tv-pengene er det værd at bemærke noget vi også har været inde på tidligere på det gamle forum, nemlig den meget store forskel mellem valg nummer to og tre. Det er noget FCK og BIF har fået trumfet igennem, men en af de muligheder der ligger for AGF med sportslig succes over et par sæsoner vil også være en udfordring af den tilstand. Selv uden de samme gunstige forhold med faste spilletidspunkter vil man nok kunne se os ligge i slipstrømmen af de to.

Mht skaderne og karantænerne før FCK-kampen sidste sæson, så ja, det var mest lige til den kamp det hele faldt lidt sammen, mens det i grundspilsafslutningen i år var over flere kampe, men man får lift flashback til Pusic’s hårdt dømte karantæne og at vi altså er noget sårbare overfor skader og karantæner på visse positioner. Det er vel det og psykologien der kan blive de største problemer ifht at blive i top-2 i vores nedrykningstruede, men det burde lysne på det første (selvom Backman sikkert er ude længe) og sidste sæson fik DN også styr på psykologien så jeg er rimelig fortrøstningsfuld.

Svar #42
Mht skaderne og karantænerne før FCK-kampen sidste sæson, så ja, det var mest lige til den kamp det hele faldt lidt sammen, mens det i grundspilsafslutningen i år var over flere kampe, men man får lift flashback til Pusic’s hårdt dømte karantæne og at vi altså er noget sårbare overfor skader og karantæner på visse positioner. Det er vel det og psykologien der kan blive de største problemer ifht at blive i top-2 i vores nedrykningstruede, men det burde lysne på det første (selvom Backman sikkert er ude længe) og sidste sæson fik DN også styr på psykologien så jeg er rimelig fortrøstningsfuld.
Jeg ser ellers den ene undskyldning efter den anden som også var der sidste år. I kan da ikke blive ved med de samme undskyldninger år efter år?

Om I vil kalde det en skandale, skuffelse eller noget helt tredje er jeg egentlig ikke interesseret i men i en liga der er mere lige end nogensinde og så kan vi, med vores budget) alligevel ikke engang liste ind i top 6. Det er bare ikke godt nok!!!

Det er ikke fordi jeg ønsker træner eller andre fyret pt, fordi jeg også mener der er små mikroskopiske tegn på forbedringer men de er godt nok små. Pt er det måske vores bedste/dyreste spiller jeg ser som det største problem. Som andre er inde på, så bliver der altså ikke leveret i de svære kampe - spændende om der nu “igen” kan leveres i de “lette” kampe som sidste år.

Svar #43
I kan da ikke blive ved med de samme undskyldninger år efter år?

@Martinstranger

"Undskyldninger" er noget skyldige kommer med. "Forklaringer" til gengæld, er det man man som fan kan føle sig nødsaget til at lede efter for at få det til at se mindre sort ud. Og sådan er mennesker som oftest skruet sammen, at man har brug for at forklare hvorfor det gik galt. Det er også første skridt til at kunne løse problemerne...

Hvis man leder efter årsager til, hvorfor det ikke vil gå bedre i fremtiden ved at kigge på de gentagelser af fejltagelser der er begået/hændt de sidste 20 år, så finder man dem.
Hvis man leder efter faktorer, som kan forklare årsagen til at det igen er hændt, og være med til at pointere hvordan det kunne være gået anderledes, og hvordan man kan være med til at sikre, at det vil gå sådan næste gang, så finder man dem.

Og sætninger som:
Det er ikke fordi jeg ønsker træner eller andre fyret pt, fordi jeg også mener der er små mikroskopiske tegn på forbedringer men de er godt nok små

Babyskridt er også skridt. Og det man fokuserer på kommer der mere af. Og der er mange parametre med fremgang. Kig lidt hårdere. Selv i det sportslige. Bare lidt et enkelt eksempel: Vi er gået fra at have 25-26 point efter 26 kampe i 15/16 og 16/17, til at have 29 point sidste år og til 31 i år. Altså ca. 3 point mere per sæson siden umiddelbart efter sidste oprykning.

Hvis vi kommer i EL-playoff-finalen igen, og kommer i top 6 næste år, så er det gået okay stødt fremad. Faktisk kan man sige at vi sidste år "overpræsterede" ift at vi bare skulle i EL-playoff der, men faktisk nåede finalen. I år kan vi endda overgå det ved at vinde finalen. Men det tvivler jeg på lykkes, selvom jeg ikke ser Horsens, Sønderjyske eller Randers/AAB have særligt meget bedre forudsætninger for det.
--------------_
Måske lidt kringlet, men jeg ser udviklingen overordnet sådan her (efter runde 26):

Oprykning sommer 2015 med Wieghorst. 
15/16 Glen overtager ved jul: Rod 26 point. 
16/17 Glen kører videre, 25 point og vi slutter med at glippe EL-playoff i noget rod, og er 1 scoring i Aalborg fra EL-playoff.
17/18 Glen bliver afløst af DN, vi slutter med 29 point, og ender i EL-playoff. Klarer den endda til finalen. 
18/19: Davids første hele sæson, slutter på 31 point, ved pausen i Aalborg er vi 2 scoringer fra top 6.

19/20: ?????

Svar #44
   Jeg ser ellers den ene undskyldning efter den anden som også var der sidste år. I kan da ikke blive ved med de samme undskyldninger år efter år?

Om I vil kalde det en skandale, skuffelse eller noget helt tredje er jeg egentlig ikke interesseret i men i en liga der er mere lige end nogensinde og så kan vi, med vores budget) alligevel ikke engang liste ind i top 6. Det er bare ikke godt nok!!!

Det er ikke fordi jeg ønsker træner eller andre fyret pt, fordi jeg også mener der er små mikroskopiske tegn på forbedringer men de er godt nok små. Pt er det måske vores bedste/dyreste spiller jeg ser som det største problem. Som andre er inde på, så bliver der altså ikke leveret i de svære kampe - spændende om der nu “igen” kan leveres i de “lette” kampe som sidste år.

Jeg skriver at jeg tror vi kan holde os i top-2 i gruppen, men at vi er sårbare overfor skader og karantæner, så jeg forstår ikke rigtig hvad det har med undskyldninger at gøre? Hvis du læser det som om det bare var sort uheld i de sidste kampe der kostede top-6 er det ikke det jeg skriver. Top-6 blev først og fremmest misset i efteråret, men skader og karantæner i de sidste kampe her viste at det nok også kan gå endnu værre hvis det fortsætter.

Jeg har ikke set nogen være tilfredse med placeringen, men vi må jo prøve at forholde os til hvad der skal til for at forbedre den i næste sæson.

Simple Audio Video Embedder