Sv: Reserveholdet
Svar #23 –
Bemærkede også at både lunding, hvidt og anbo der har døjet lidt med skader fik fuldt spilletid i mandags.
Jeg ville spille TK / evt Jova (for mere kamptræningen) - Anbo, Haus, Julle/Tingager, Gersbach - NP - Zach - Lunding, Jon (træne 10'er rollen), Links - AA.
Hvis Lunding er helt uskarp formmæssigt ville jeg spille enten Anker (første time) eller Marouf. Så kan Lunding komme ind senere.
Bundu ville jeg have på bænken og sætte ind efter 55 min hvis det kniber.Kører det ikke vil han være motiveret for at vise han er kørende.
PM vil jeg også have med - så der er muligheden for at spille med to angribere.
Jeg vil også have enten Munks og/eller måske Blume med på bænken, så man har tre stærke at sætte ind, hvis det kniber. Går det godt kan man sætte et par unge ind.
Vil også have Backman med (hvis Julle ikke er klar), så der kan sættes rutine ind ved skader.
Sidste par pladser til unge folk som Hvidt (for mere kamptræning) og Marouf, evt. Dik (hvis klar), evt. Erlykke.
Vi skal ikke ryge ud til at et lokalhold og efter at have sovet på Ærø-kampen,synes jeg også AGF skal tage pokalen lidt mere seriøs (selvom den kun har noget værd når finalen spilles). MEN det er trods alt bedste chance for en klub som AGF til at vinde noget, og få lidt succes på image-kontoen og noget for fans at glæde sig over. Så kan det godt være den ikke giver noget økonomisk og top6 er 100 x vigtigere.
Men synes der må kunne spilles et godt mix af faste og unge, også så de kommer ind på et hold der fungerer, og det ikke bliver sammenrend af unge, u19 og skadede uden kampform. Det giver ikke de unge succes-oplevelser at ryge ud i pokal exit. Og spillere som NP, Tingager, Munks, Anker osv har fysisk til sagtens at kunne spille to kampe på en uge ind i mellem. Eller i hvert fald 60 min.