Spring til hovedindholdet
Emne: Fodboldloven (Læst 1778 gange) forrige emne - næste emne

Sv: Fodboldloven

Svar #30

Pudsigt, at FCK så fik en udvisning i dag, nu hvor vi skrev om det. Men det var så også den suverænt mest kortglade dommer, Mads Kristoffer Kristoffersen der var i Parken i dag. I dag blev det til 9 stk. gule og altså to af dem til Wind.
Og man kunne godt høre at man ikke er vant til den slags i Parken..

Svar #31
Pudsigt, at FCK så fik en udvisning i dag, nu hvor vi skrev om det. Men det var så også den suverænt mest kortglade dommer, Mads Kristoffer Kristoffersen der var i Parken i dag. I dag blev det til 9 stk. gule og altså to af dem til Wind.
Det var godt nok et billigt gult nr. 2 på det klip jeg har set.

Mon han har læst i avisen og tænkt, at det ikke skulle være på hans vagt?? ::)  ::)

Svar #33
Retov brokker sig over dommeren fra pokalkampen mod AaB Midt i jublen: Brøndby-træner ked af dommeren – Ekstra Bladet

Nu så jeg kun det sidste gule kort og det kunne isoleret set sagtens dømmes og dermed var det vel ok. 
@Martinstranger‍ 

Men så du så at AAB blev snydt for minimum 1 straffespark, noget både BIF-fans og objektive journalister noterede undervejs!? Hvis der havde været VAR i kampen, så havde BIF sgu nok ikke vundet det. Så Retov burde stikke piben så vildt ind, og løbe med armene i vejret over at de slap. Når det er sagt, så er det typisk BIF ikke at kunne nøjes med at glæde sig, de skal lige fortælle hvor hårdt de har det samtidig.

Med en sølvmedalje, 2 pokalfinaler (inkl. en pokalsejr), så gider jeg ikke høre en eneste BIF-fan ytre sig om, at det "måske kan blive en hæderlig sæson trods alt" og lave referencer til hvor hårdt de har haft det de seneste år. FØJ

Simple Audio Video Embedder