Spring til hovedindholdet
Emne: FEJL PÅ SITET (Læst 1215 gange) forrige emne - næste emne

FEJL PÅ SITET

Kære alle.

Benyt venligst denne tråd til at beskrive fejl på sitet.

Bemærk!
Hvis der er tale om et forbedringsforslag, så benyt venligst denne tråd: FORBEDRINGSFORSLAG

Sv: FEJL PÅ SITET

Svar #1
Ikke en fejl, men et spørgsmål
Hvordan sætter man en youtube video ind?
Hellere en ”grim” sejr end at tabe 1-4 på en naiv omgang ”fremad, march”.
Det ligger i klubbens DNA.
Knofedt fremfor kæleri.
AGF

Svar #2

Test

Svar #3
Har lige aktiveret en funktion, så du bare skriver webadressen. :)

Svar #4
Hmmm....kan Moderator ikke lægge Stadion-debatten op igen??? Eller oprette en ny tråd på dette? Idag bliver Rune KIlden m.fl idéer omkring nyt stadion m.m. jo offentliggjort! TAK!

Svar #5
Nu ser de pludselig ud som om alle indlæg er nye??

Svar #6
Nu ser de pludselig ud som om alle indlæg er nye??

Tilgår du sitet via anden URL end tidligere? F.eks. agf-forum.dk i stedet for gf-forum.dk ?

Svar #7
Jeg oplevede pludseligt det samme et par gange i formiddag, selvom jeg tilgår site fra samme url/bookmark som hele tiden. (https:// agf-forum.dk (<- har indsat ekstra mellemrum for at siden ikke laver link ud af den))
Det hjalp lige lidt at trykke F5 og Ctrl+R på forsiden, men efter jeg gik ind i en tråd og vendte tilbage til forsiden, så fik jeg den korrekte visning. Det skete igen ~en halv time senere, mens jeg får det vist korrekt i første forsøg nu. Måske en glitch hos udbyder.?

Edit: og nu oplever jeg det igen ::)

Svar #8
Siden er holdt op med at vise mig hvilke nye indlæg jeg har læst når jeg tager mig selv inde fra et nyt indlæg og ud på forsiden via "home"-botton.  Ikke alle indlæg står som ulæst, men i løbet af dagen opdager den ikke at jeg har læst indlæg før jeg genlæser hele siden.

Svar #9
Siden er holdt op med at vise mig hvilke nye indlæg jeg har læst når jeg tager mig selv inde fra et nyt indlæg og ud på forsiden via "home"-botton.  Ikke alle indlæg står som ulæst, men i løbet af dagen opdager den ikke at jeg har læst indlæg før jeg genlæser hele siden.
Hvad er "home"-button for en? Hvis det bare er "gå tilbage"-pilen, så vil du typisk ikke få reloadet din side - eller det er i hvert fald en lokal indstilling. Men et tryk på F5/reload-knappen burde kunne gøre det. Hvis du inde fra tråden trykker på overskriften (A)GF-Forum.dk øverst på den viste side, så kommer du også ind på en genindlæst forside, sådan som jeg oplever det.

Svar #10
Siden er holdt op med at vise mig hvilke nye indlæg jeg har læst når jeg tager mig selv inde fra et nyt indlæg og ud på forsiden via "home"-botton.  Ikke alle indlæg står som ulæst, men i løbet af dagen opdager den ikke at jeg har læst indlæg før jeg genlæser hele siden.
 Hvad er "home"-button for en? Hvis det bare er "gå tilbage"-pilen, så vil du typisk ikke få reloadet din side - eller det er i hvert fald en lokal indstilling. Men et tryk på F5/reload-knappen burde kunne gøre det. Hvis du inde fra tråden trykker på overskriften (A)GF-Forum.dk øverst på den viste side, så kommer du også ind på en genindlæst forside, sådan som jeg oplever det.

Nede i venstre hjørne ved sideantal er der et billede af et hus, traditionelt kaldet "home-botton" flere steder.

Svar #11
  Hvad er "home"-button for en? Hvis det bare er "gå tilbage"-pilen, så vil du typisk ikke få reloadet din side - eller det er i hvert fald en lokal indstilling. Men et tryk på F5/reload-knappen burde kunne gøre det. Hvis du inde fra tråden trykker på overskriften (A)GF-Forum.dk øverst på den viste side, så kommer du også ind på en genindlæst forside, sådan som jeg oplever det.

Nede i venstre hjørne ved sideantal er der et billede af et hus, traditionelt kaldet "home-botton" flere steder.
 Ok, den havde jeg ikke bemærket. Når jeg trykker på den, så bliver min forside korrekt opdateret. Så det må næsten være noget browser-specifikt. Der plejer at være en indstilling, hvor man kan vælge om en side altid skal genindlæses, når man besøger den. Det plejer jeg i hvert fald at sige ja til. Men det er nok forskelligt fra browser til browser. Jeg bruger Chrome.

Svar #13
I safari går siden "i stå" når jeg trygger "citer" 7/10 gange. Den skriver bare: "indlæser" i toppen og står og venter. Andre gange kommer det med det samme frem i perfekt citat-funktion.

Svar #14
Hej alle
Jeg måtte registrere mig på ny. Så min status som "mester" er nok forsvundet. Men glad for at være tilbage.
Den ganle mester fra Nordsjælland
55 år med AGF-i tykt og tyndt!

Simple Audio Video Embedder