Spring til hovedindholdet
Emne: FEJL PÅ SITET (Læst 1214 gange) forrige emne - næste emne

Sv: FEJL PÅ SITET

Svar #15
Hej alle
Jeg måtte registrere mig på ny. Så min status som "mester" er nok forsvundet. Men glad for at være tilbage.
Den ganle mester fra Nordsjælland
Velkommen tilbage. Jeg tror nu vi alle sammen har skullet registrere os igen (hvis du taenker paa at den gamle profil fra gf-forum ikke bare virkede herinde).

Svar #16
Jeg ved ikke om det bare er her hos mig (safari/iMac) eller om det er sitet. Men jeg kan ikke finde en måde at klikke mig ind på "sidste nye indlæg fra sidste session"... Den tager mig altid bare til første indlæg eller sidste. Aldrig der hvor jeg var nået til :(

Svar #17
Jeg ved ikke om det bare er her hos mig (safari/iMac) eller om det er sitet. Men jeg kan ikke finde en måde at klikke mig ind på "sidste nye indlæg fra sidste session"... Den tager mig altid bare til første indlæg eller sidste. Aldrig der hvor jeg var nået til :(

Når jeg trykker på den grønne knap "ny", så kommer jeg til seneste ulæste indlæg.

Til gengæld oplever jeg ofte, at siden har svært ved at finde ud af hvilke tråde der er nye indlæg i.  Når jeg kommer ind på siden (eller når jeg trykker på home knappen efter at have læst et indlæg), så er der pludselig mange tråde der er markeret med ny. Det gælder også tråde jeg har læst.

Svar #18

Når jeg trykker på den grønne knap "ny", så kommer jeg til seneste ulæste indlæg.

Til gengæld oplever jeg ofte, at siden har svært ved at finde ud af hvilke tråde der er nye indlæg i.  Når jeg kommer ind på siden (eller når jeg trykker på home knappen efter at have læst et indlæg), så er der pludselig mange tråde der er markeret med ny. Det gælder også tråde jeg har læst.
 OH MY GOD!!!! Havde slet ikke set at man kunne trykke på selve knappen der sagde at der var et nyt indlæg!!! Jeg trykkede på linjen/Linket som i gamle dage..! (Det gamle forum kunne man trykke på linket altid, og hvis der var nye indlæg, så tog det en til senest læste indlæg, og symbolet var bare for at informere.

Simple Audio Video Embedder