Spring til hovedindholdet
Emne: Optimismebarometer quiz forår 2020 (Læst 669 gange) forrige emne - næste emne

Optimismebarometer quiz forår 2020

Hej Alle.
Nogen der har puslet med denne klassiker?
Springer vi over, fordi barometeret er ved at sprænges? Bliver det en for-helvede-nuij-hvor-var-det-da-lige-godt-satans-sæson..... igen. Mit personlige barometer vil nå rødglødende, såfremt der lander 3 point på søndag.

Tak for alle jeres bidrag herinde. Jeg har læst ALT.

Sv: Optimismebarometer quiz forår 2020

Svar #1
Mit optimismebarometer er i det røde felt. Vi har holdt på den trup der var klart 3. bedst i ligaen i efteråret og de andre under os er stort set alle blevet svækket pånær FCN. Jeg forventer bronzemedaljer i år :)

Svar #2
Quizzen tilpasser sig jo forholdene, så man kan bare lave et spørgsmål som:
Hvilken placering slutter AGF på?
1. AGF slutter på førstepladsen
2. AGF slutter på andenpladsen
3. AGF slutter på tredjepladsen eller dårligere

Så falder er flestes tryk vel lidt ;)

Der er nok en anden der med Ato Varis velsignelse skal overtage quizzen hvis den skal køre her i foråret. Det bliver dog nok lidt snert med tiden nu under alle omstændigheder.

Svar #3
Quizzen tilpasser sig jo forholdene, så man kan bare lave et spørgsmål som:
Hvilken placering slutter AGF på?
1. AGF slutter på førstepladsen
2. AGF slutter på andenpladsen
3. AGF slutter på tredjepladsen eller dårligere

Så falder er flestes tryk vel lidt ;)

Der er nok en anden der med Ato Varis velsignelse skal overtage quizzen hvis den skal køre her i foråret. Det bliver dog nok lidt snert med tiden nu under alle omstændigheder.
Åh men jeg er pensioneret gennem to og et halvt år. Det har været Diobocca som har styret showet de senere år.

Svar #4
Åh men jeg er pensioneret gennem to og et halvt år. Det har været Diobocca som har styret showet de senere år.
Jeg syntes bare stadig lidt det skulle være dig der gav grønt lys til en ny bestyrer, men det kan måske rimeligvis også være Diobocca efter flere års godt arbejde. Under alle omstændigheder er det vel lidt en forsmag hvis nogen melder sig.

Det er nok for sent nu ift hele foråret, men man kunne eventuelt lave en for slutspillet.

Svar #5
Hvad siger Hidden  er det for sent her i foråret? Det er ihvertfald oppe over:-)

Er ellers sikker på optimismen ville blæse i vejret og i et hidtil uhørt tryk. Der er næsten ingen grænser for hvad vi kan nå for øjeblikket.

Et par hints til spørgsmål
Spoiler (klik for at vise/skjule)
  • Trejdepladsen er mindst selvskreven - men ender vi 2, 1 eller tager vi the double (spørgsmålet glider ud, hvis det utænkelige skulle ske, at vi må nøjes med 3 pladsen)
  • Vi behøver ikke længere hente spillere til startelleveren - hvor mange talenter henter vi hos konkurrenterne i top 6. 1-2, 3-4 eller kan vi nå på plus 5
  • Vore talenter slår alle til og det er utænkeligt vi sælger en, til et beløb der ikke er et to-ciftet millionbeløb. Hvad sælger vi spillere for i slutningen af denne sæson. 10-40 mio., 41-60 mio. eller +61 mio.

Sorry men kunne ikke lade være. Græsset er grønnere end længe set (selvom banen er ringe) og vi ser ud til at gå i den rigtige retning. Det kan blive stort:-) Det er sørgeligt hvis optimismebarometerquizzen ikke løber af stablen.
"Nogen drømmer om at spille for de største klubber - jeg har bare drømt om at spille for AGF" citat Frederik Ihler

Svar #6
Jeg er ikke sikker på om Doibocca læser med i øjeblikket da han er meget ophængt andre steder.
Han vil HELT SIKKERT blive glad hvis nogen ville overtage.
Med venlig hilsen
Hamborg ( Senior) :-) 
Hamborg
Jeg håber men tvivler, det er jo AGF det her

Simple Audio Video Embedder