Spring til hovedindholdet
Emne: FORBEDRINGSFORSLAG (Læst 1804 gange) forrige emne - næste emne

Sv: FORBEDRINGSFORSLAG

Svar #30
Det står der ikke noget om, men det må jeg teste. Måske hvis man vælger centreret af disse tre muligheder:

(Denne indstilling lader dig vælge en af tre layout for header.)
Standard:Logoet er placeret til højre og navnet på forum til venstre.
Kun logo:Kun logoet er vist, i en centreret position.
Logo til venstre:Svarende til standard, men logo og navn er byttet om (dvs. navn til højre, og logo til venstre)
Jeg prøvede at søge på det. Det nærmeste jeg kom, er det som står i denne tråd, men noget af det der står er vist også ønsker til funktionalitet: Theme Header

En anden funktion er, at man kan indsætte reklamer på siden. Det kunne måske også være måden at snige et banner ind på.
I må have tak for al den tid i bruger på at få finpudset vores forum!

Svar #31
Det står der ikke noget om, men det må jeg teste. Måske hvis man vælger centreret af disse tre muligheder:

(Denne indstilling lader dig vælge en af tre layout for header.)
Standard:Logoet er placeret til højre og navnet på forum til venstre.
Kun logo:Kun logoet er vist, i en centreret position.
Logo til venstre:Svarende til standard, men logo og navn er byttet om (dvs. navn til højre, og logo til venstre)
 Jeg prøvede at søge på det. Det nærmeste jeg kom, er det som står i denne tråd, men noget af det der står er vist også ønsker til funktionalitet: Theme Header

En anden funktion er, at man kan indsætte reklamer på siden. Det kunne måske også være måden at snige et banner ind på.
I må have tak for al den tid i bruger på at få finpudset vores forum!
 Jeg skal nok få kigget på det med banner ind imellem bleskiftene :D

Svar #32
Jeg ved ikke om det er en fejl på sitet eller et indstillingsspørgsmål i min ende.

Når jeg klikker på linket for at komme herind, så bliver jeg ikke logget ind. For at blive automatisk logget ind, klikker jeg på linket i toppen og så sker det af sig selv. Det er samme problemstilling på mobilen.

Bruger firefox her men ikke på mobilen.

Hvilken URL tilgår du siden på?

gf-forum.dk
 Ifølge de tests jeg selv har lavet, så skulle dette gerne være fikset nu. Beklager besværet alle sammen!  :-[

Svar #33
Jeg har nu kæmpet mig igennem afsindigt mange hex-koder og ændret alt grønt til blåt eller rødt. Der er dog stadig nogle ikoner hist og her, som sikkert er grafikfiler, jeg ikke ved hvordan man ændrer. Jeg har også sat en grafik ind i stedet for elkarte-logoet, som måske ikke er så vellykket, som jeg havde tænkt det. Hvis nogen har en bedre designer i maven, skifter jeg det gerne. Jeg er lidt i tvivl, om jeg kun selv kan vælge temaet, fordi jeg er administrator. Det hedder Ato Varis theme.

Svar #34
Jeg har nu kæmpet mig igennem afsindigt mange hex-koder og ændret alt grønt til blåt eller rødt. Der er dog stadig nogle ikoner hist og her, som sikkert er grafikfiler, jeg ikke ved hvordan man ændrer. Jeg har også sat en grafik ind i stedet for elkarte-logoet, som måske ikke er så vellykket, som jeg havde tænkt det. Hvis nogen har en bedre designer i maven, skifter jeg det gerne. Jeg er lidt i tvivl, om jeg kun selv kan vælge temaet, fordi jeg er administrator. Det hedder Ato Varis theme.
Her er der stadig grønt og Elkartelogoet er oppe til højre - så det er nok kun dine egne indstillinger der er ændret.

Svar #35
Ja, jeg har ikke gjort det til standard, men du kan (måske) vælge det under layout i din profil.

Svar #36
Ja, jeg har ikke gjort det til standard, men du kan (måske) vælge det under layout i din profil.
Aarrhhhh.... på den måde.

Kan desværre ikke (umiddelbart) vælge andet end et Elkarte-tema.

Svar #37
Ok... Det må jeg lige se om jeg kan gøre noget ved. I morgen.

Svar #38
  Aarrhhhh.... på den måde.

Kan desværre ikke (umiddelbart) vælge andet end et Elkarte-tema.
Virker fint for mig, måske fordi jeg er administrator.

@Ato Vari‍ Sig til hvis du ikke kan få det ændret, så andre kan vælge det, så kigger jeg på det.

Svar #39
Jeg kan også kun vælge de to Elkarte temaer. Så der må være noget rettighed der skal kigges på.

Svar #40
Jeg har nu sat et flueben. Vil skyde på, I kan vælge temaet nu...?

Svar #41
Ja jeg er da lige skiftet over på det.
Tak for jeres store arbejde på dette fællesskab.
Hamborg
Jeg håber men tvivler, det er jo AGF det her

Svar #42
Hey, så blev man lige hvid og blå!

Svar #43
Jep, takker. Nu endda med en slags banner. Man begynder at føle sig helt hjemme.

Svar #44
Forklar lige hvad I trykker på, hvor?

Simple Audio Video Embedder