Spring til hovedindholdet
Emne: Hvor blev de af (Læst 1701 gange) forrige emne - næste emne

Sv: Hvor blev de af

Svar #15
Mellem linjerne kan man godt tolke forløbet som grådighed. Nu er han i SE, fordi der ikke er andre, der har budt på ham.
 Tænkte det samme. Men Grådig+"endte i Sønderjyske" plejer sgu ikke at rime :D 

Så måske han var grådig, ikke fandt en klub i vinduet, og så overtalte SøE til at give mere end de havde ønsket, eller måtte lade sig tanke med SøEs tilbud, da alle andre trak følehornene til sig.

Svar #16
Efter mine oplysninger var hans lønkrav et et helt helt andet da transfervinduet var åbent og TJN måtte gå alvorligt ned i hyre for at komme til at spille bold igen i DK. Faktisk så langt at SønderjyskE kunne være med.
Hellere stiv og i godt humør end ædru og småkedelig

Svar #17
Jeg synes det er fint nok, at fodboldspillere er en anelse grådige. De har trods alt en ganske kort årrække til at spinde guld på deres evner som fodboldsspillere.

Jeg har også hørt, at Tingager helst ville til OB, men valgte AGF, fordi vi tilbød markant mere i løn end OB - og det vil vi vel på ingen måde klandre ham for eller kalde ham grådig for at gøre.

Jeg må da også indrømme, at det for mig er ret vigtigt, hvor meget jeg får i løn. Det er bestemt ikke det eneste kriterie når jeg vælger job, men hvis alt andet er lige, så kan det godt være det, der gør, at jeg vælger det ene job fremfor det andet.  For fodboldsspilere er resten af jobbet vel ret ens om man spiller i Haderslev eller Esbjerg, så lønnen vil derfor helt naturligt spille en stor rolle og det kan vi ikke klandre dem for overhovedet.

Når det kommer til Thomas Juel, så kan man vel også sige, at det samtidig spiller en rolle, at han er loyal overfor Glen, hvilket sikkert også har spillet en rolle, da han skulle vælge arbejdsgiver. Jeg forestiller mig, at der har været et lignende forhold mellem Højer/Blume og David, selvom man selvfølgelig er skuffet over deres manglende loyalitet i Lyngby.

Simple Audio Video Embedder