Spring til hovedindholdet
Emne: Kamptråde på engelsk (Læst 465 gange) forrige emne - næste emne

Kamptråde på engelsk

Hej alle,

Jeg overvejer at lave kamptråden i en oversat version på engelsk, men hvad foretrækker folket herinde?

1: At jeg smider den op som idag, men laver en oversat udgave som indlæg nr 2 (Altså to ens bortset fra sproget)
2: At jeg med f.eks. rødt skriver de relevante ting på engelsk
Selvom jeg har nedsat hjertefunktion, så vil det altid banke for min klub
AGF
Vi kommer stærkere tilbage

Sv: Kamptråde på engelsk

Svar #1
Jeg foretrækker en nummer 2 på engelsk så vi kan bevare det gode format du har nu, med noget ekstra. Hvis det format du har nu bliver fyldt med sætninger på engelsk, så tror jeg det forvirrer mere end det gavner, men er åben for at det ikke bliver sådan.

Svar #2
Jeg foretrækker en nummer 2 på engelsk så vi kan bevare det gode format du har nu, med noget ekstra. Hvis det format du har nu bliver fyldt med sætninger på engelsk, så tror jeg det forvirrer mere end det gavner, men er åben for at det ikke bliver sådan.
+1
Og thumbs up for et ambitiøst initiativ.
"Hold kæft, Glen. Hold kæft!" - David Nielsen, 18 april 2019

Svar #3
1: At jeg smider den op som idag, men laver en oversat udgave som indlæg nr 2 (Altså to ens bortset fra sproget)
Min foretrukne +

Er du ved at forberede invasionen af udenlandske fans på forum, når vi indtager Europa League til næste år:-)

Svar #4
Hvorfor indtage Brøndby - når vi kan tage solens rige Japan eller down under :-)
Hvid i hjertet siden 81 - hvor Henning Jensen kom fra Gladbach, Real Madrig og Ajax til AGF for at vinde 4. guld i 4 ligaer. Uhørt dengang. I 82 førte man i sommerpausen med 13 point (2 point/sejr), men smed det vildt nok. Tabellen lyver faktisk ind i mellem. AGF var klart bedst.

Svar #5
Min foretrukne +

Er du ved at forberede invasionen af udenlandske fans på forum, når vi indtager Europa League til næste år:-)

Yeps ;-)
Mere seriøst så ved vi vel alle at Tobe følger med fra Japan. Vi har en fan i Astrid fra Belgien og et par stykker der følger os fra Sydafrika + der er en brasiliansk twitter profil, der sender nyheder om AGF
AGF

Svar #6
Her kommer lige et eksempel på hvordan tråden kan se ud ved en samlet tråd

Information om modstanderen/Info about our opponent:

Lyngby Boldklub blev stiftet d. 30. marts 1921 i Kongens Lyngby i det nordlige København. De spiller deres kampe på Lyngby Stadion. Klubbens logo består af en viking, som har en stor betydning. Angrebsivrig, nordisk og frem for alt frygtløs er det man oftest forbinder vikingen med. Hvilket er det Lyngby også ønsker at være.

Lyngby Boldklub was founded 30.03.1921 in Kongens Lyngby in northern Copenhagen. Their matches are played at Lyngby Stadium. The club's logo consists of a Viking, which is of great importance.  Words associated with Vikings are aggressive, nordic and above all fearless - which is also they way Lyngby aspires to be

-------------------------------------------
Billederne vil være de samme, men frem over med titlerne på begge sprog

AGF

Svar #7
Er de her ikke-dansktalende fans nogle der har kendskab til AGF-forum og vil være interesserede i at læse med? Det er helt fint med lidt på engelsk, men skønne spildte kræfter hvis de ikke kigger forbi. Hvis de faktisk er interesserede i at deltage kunne man lave en tråd på engelsk, det kunne være om løst og fast eller måske specielt omkring kampene og så vil det måske være naturligt at lave en separat (eventuelt forkortet) optakt på engelsk i den. Så vi kan vi interagere lidt med dem også :)

Det kan også lige her blive til et indspark til optakten når vi nu snakker om den: den står med nogle gevaldt store typer. Du copy/paster vel fra en skabelon i Word eller lignende, så det er måske bare et spørgsmål om at ændre font eller paste som ren text? Det er ikke et stort problem, men den bliver selvfølgelig endnu længere hvis der skal være to sprog.

Hvis du skriver til vores udenlandske venner kunne man overveje information om modstanderen mere målrettet dem, hvis man antager de kun følger delvist med i dansk fodbold. Så i stedet for noget om deres logo, måske at de vandt bronze året efter de var rykket op, men fik økonomiske problemer og Højer og Blume kunne skifte frit hertil hvorefter de rykkede ned, og at de nu er oprykkere igen. David Nielsen kom som bekendt også hertil fra Lyngby. De har vundet to mesterskaber og tre pokaltitler. De gik konkurs i 2001 og måtte spille med amatører så de bl.a. tabte 7-0 i en kamp mod os. Den slags, der også er mere AGF-relateret. Jeg vil dog heller ikke pålægge dig mere besvær med det, jeg er ikke ligefrem utilfreds med de her optakter :)

Svar #8
måske en idé at høre dem om det er noget de ville have lyst til at følge med i
Det med font størrelserne er hurtigt klaret

En udemærket idé med en engelsk tråd mere mere AGF rettet info om vores modstandere
AGF

Svar #9
Aye Gee efF

I'm all for it !  :D
In the country of the blind the one-eyed man is king [Greek proverb].

KSDH

Svar #10
Thumps up for dit gode arbejde!

Ville det ikke være bedre med et separat forum på engelsk? Altså ligesom vi har to separate i dag?

Tænker det vil være nemmere at styre for både dig, os og de engelsktalende gæster.

Svar #11
Gerne for mig
AGF

Simple Audio Video Embedder