Spring til hovedindholdet
Emne: Signeret og Matchworn Bundu-trøje. (Læst 450 gange) forrige emne - næste emne

Signeret og Matchworn Bundu-trøje.

Hej AGF-fans

Mustapha Bundu har valgt at donere en signeret og matchworn AGF-trøje til Dear Football, der er et velgørenhedsprojekt, der med fodbold som værktøj skaber udvikling i et verdens fattigste lande og hans eget hjemland; Sierra Leone. Pt. er vi i gang med en kæmpe fodboldtrøjeauktion (der løbende bliver opdateret), der skal skaffe penge ind til en kunstgræsbane i Sierra Leone.

Til projektet har Bundu som nævnt venligst doneret en matchworn trøje, der tilmed er signeret. Trøjen står pt. i 400,- kr - og alle pengene går udelukkende til projektet. Så I har nu mulighed for at købe årets bedste julegave eller blot forkæle jer selv - samtidig med i støtter et godt formål. Det lyder næsten for godt til at være sandt ;-)

Trøjen kan findes på følgende link: Mustapha Bundu Unik matchworn og signeret AGF-trøje - Dear Football

Skulle det have interesse har Patrick Mortensen også doneret en matchworn og signeret trøje fra hans tid i Sarpsborg. Den kan findes på følgende link: Patrick Mortensen Matchworn og signeret Sarpsborg-trøje - Dear Football

God dag til alle GF-Fans ;-)

Sv: Signeret og Matchworn Bundu-trøje.

Svar #1
Æh, var det ikke meningen, Lasse sku' ha' haft den trøje.?  :D

Svar #2
Var inde og smide et bud da jeg ikke tænkte nærmere over at der var "fan-kampen", men nu undrer jeg mig også.

Fik ham trøjen var tiltænkt ikke sin trøje eller er der tale om reserve-trøjen? (som der normalvis findes mindst en af, hvis en spillers trøje går i stykker under kampen)
Hvis det er sidstnævnte, så er trøjen jo i så fald ikke matchworn, da Bundu mig bekendt ikke skiftede trøje undervejs.

Svar #3
Jeg tænker på om Bundus trøjenavn var en af de afdøde fans.
Hamborg
Jeg håber men tvivler, det er jo AGF det her

Svar #5
Hej igen GF-Fans!

Først og fremmest - fedt I er interesseret i projektet og gerne vil støtte med et bud.

Jeg har ikke selv overtaget trøjen, da det var en af de andre frivillige i organisationen, der mødtes med Bundu. Her fortalte Bundu, at han spillede i trøjen imod FC Nordsjælland. Hvad jeg kan google mig frem til har Lasse vist fået hans trøje. Hvordan det har været rent praksis kan jeg dog ikke sige, men jeg tænker, at han har skiftet trøje i pausen eller undervejs. Bundu forsikrede i hvert fald, at trøjen var Matchworn, og jeg kan ikke se, hvorfor han ikke skulle være ærlig omkring det.

Mvh William, Dear Football

Simple Audio Video Embedder