Spring til hovedindholdet
Emne: Kamptråd 19/20: Brøndby - AGF 25.08.2019 kl. 18.00 (Læst 3186 gange) forrige emne - næste emne

Sv: Kamptråd 19/20: Brøndby - AGF 25.08.2019 kl. 18.00

Svar #51
Til dem der ikke har set det - så lagde Amini lidt på det store internet med gårsdagens sejrssang.

Konklusion - det betyder vist rigtig meget hele vejen rundt og selv JN giver den gas 8)

Twitter
Twitter

Svar #52
Blev gift i weekenden, og vi sluttede af med at pakke sammen, spise rester (MASSER AF KAGE) og se BIF vs AGF, med mit livs største udesejr og dem, og altså også den største i 37 år kan jeg forstå.
Tillykke!
Også med brylluppet :)

Svar #53
Hov - man skal jo bare kigge på GF's youtube kanal - der er fra en anden vinkel (til sidst i indslaget)

Svar #54
Præcis det var slet ikke som type jeg tænkte på sammenligningen Zach og Chrisian Poulsen - det er den måde han har gjort sin entre, og bare været suveræn.

Synes vi skal finde nogen flere som ham, bundu, jon dagur - istedet for at gå efter kæmpe navne.

Svar #55
Præcis det var slet ikke som type jeg tænkte på sammenligningen Zach og Chrisian Poulsen - det er den måde han har gjort sin entre, og bare været suveræn.

Synes vi skal finde nogen flere som ham, bundu, jon dagur - istedet for at gå efter kæmpe navne.
Det er jeg også sikker på PC gerne vil :-) Men måske knap så realistisk at gøre hver gang:-)
Men lad os se hvad han bliver til, det virker super indtil videre.

Svar #56
Haha nej lettere sagt end gjort, men de findes i hvert fald...

Man kan også sige at for den løn start-11 profil skal have, kan man hente pænt mange udviklingsspillere, og slå en af dem til, så er det allerede en bedre deal. 1) sportsligt set er de bedre end de profiler vi kan tiltrække (Bundu, Stage, Jon, Zach vs NP, Helenius, Spellman, Blume  2) viderssalgspoteniale

Altså profilerne er gode nok, men løfter som regel ikke deres niveau så meget (de vedbliver at være spillere i kategorien top 4-8), mens talenterne på vej frem bliver spillere der egentlig er på niveau med topklubberne.

Det er vejen frem, hvis vi vil overhale de andre og komme op i top4.

Det er næsten umuligt for AGF at købe top4 spillere - vi skal selv finde dem og udvikle dem fra egen talent afd eller helt unge udefra, der skal finpudses.

Svar #57
Haha nej lettere sagt end gjort, men de findes i hvert fald...
Naturligvis men det er meget få over tid:-)

Man kan også sige at for den løn start-11 profil skal have, kan man hente pænt mange udviklingsspillere, og slå en af dem til, så er det allerede en bedre deal. 1) sportsligt set er de bedre end de profiler vi kan tiltrække (Bundu, Stage, Jon, Zach vs NP, Helenius, Spellman, Blume  2) viderssalgspoteniale

Altså profilerne er gode nok, men løfter som regel ikke deres niveau så meget (de vedbliver at være spillere i kategorien top 4-8), mens talenterne på vej frem bliver spillere der egentlig er på niveau med topklubberne.
Måske - er det hønen eller ægget:-)
Bliver talenterne gode fordi de spiller sammen med profilerne og bliver klubben i Superligaen fordi man ikke ensidigt satser på talenter. FCN kører suverænt talentmodellen men der tror jeg ikke vi er endnu.

Ps: Da vi rykkede ned første gang, argumenterede jeg kraftigt for at vi skulle satse ensidigt på talenter også selvom der måske ikke kom en oprykning straks. Nu tror jeg hele setuppet i GF er for dyrt og endnu en nedrykning vil være en katastrofe. Til gengæld er vi på rette vej økonomisk mv. men det tager laaannngg tid for en fan.

Svar #58
Det er nok med at finde den så berømte gyldne middelvej

Svar #59
| 3F Superliga

Backman står for 10 clearinger som Skipper og Sviatchenko. Synes bare oveni styrer og skaber ro. det lykkes ellers gode Skipper ikke med. Også ung. Backman burde have været på. Men Okore var også stærk.

Men cool vi har 3 på, sjovt lige dem der har været lidt udskældt i sæsonstarten. Synes ikke Munks har vist formatet fra foråret, men også fået for meget kritik.

Kalle som vi alle gerne ville have haft, må iøvrigt tage sin del af skylden for FCNs mål.
Selv de gode laver fejl

F.C. København - FC Nordsjælland | 3F Superliga

Så kan Eske vel også tilgives sine fejl - skal måske nok vise sig bedst i længden

Simple Audio Video Embedder