Spring til hovedindholdet
Emne: Hvilken fodboldefterskole vil i anbefale? (Læst 449 gange) forrige emne - næste emne

Hvilken fodboldefterskole vil i anbefale?

Hej

Jeg ved ikke om der er nogle i dette forum, der har erfaring med efterskoler, der har stor fokus på fodbold og udviklingen af fodboldtalenter.

Jeg søger efter en efterskole, hvor man kan træne fodbold minimum 4 gange om ugen.

Jeg har overvejet Lægården idrætsefterskole, der har en fodboldlinje. Men hvis i har nogle andre forslag, må i endelig sige til.

Sv: Hvilken fodboldefterskole vil i anbefale?

Svar #1
Staby er vist også ok. De har i hvert fald et godt anlæg med egen kunstgræs. Hvis det skal være i det område. Rønde har også fokus på fodbold.
Sine træner 5 gange om ugen. Der er vist også 1 i nærheden af Vejle, men jeg kan ikke lige huske navnet.

Svar #2
Gunslevholm har en fodboldlinje på højt niveau:

Gunslevholm Idrætsefterskole
Penge er ingen garanti for succes, men det er en forudsætning.

Svar #3
Find de efterskoler der har samarbejde med fodboldklubberne. Haldege har med VFF, der er en i Vejle der har og en i Silkeborg der har med SIF.

Svar #4
Oure har mig bekendt også stadig en ret god fodboldlinje. Ambitionsniveauet plejer i hvert fald at være højt dernede på sydfyn. Har selv gået på deres højskole (dog ikke fodboldlinjen) og det var en fantastisk oplevelse. Så den tør jeg godt anbefale.

Simple Audio Video Embedder