Spring til hovedindholdet
Emne: AGF podcast  (Læst 328 gange) forrige emne - næste emne

AGF podcast

Det undre mig der ikke findes en AGF podcast som laves hver uge, enten af klubben eller fan klubben.

Lige pt har jeg kendskab til stiftens podcast,.hvor det er deres ansatte der diskutere..Dette typisk hver 2 uge.

Og så lokal avisen århus,.hvor man aldrig ved hvornår den udkommer.

Før i tiden var der en ægte fan podcast,.men den er ikke udkommet i lang tid.

Har i viden om der er noget på trapperne?

Sv: AGF podcast

Svar #1
Det er længe siden at Talehuset har udsendt en podcast. Fodboldfakultetet på Aarhus Studenterradio er heller ikke kommet igang i den nye sæson, men ellers er der jo to ugentlige SL-podcasts på mediano, med hhv. preview og efteranalyse af ugens runde. De laver heldigvis tidsmarkeringer, så man kan springe over Brøndby/FCK-snakken, hvis man ikke lige føler for det. Mediano har også jævnligt nogle rene AGF-episoder. Søg f.eks.: Mediano, selvom der som nævnt også er AGF-omtale i langt flere podcasts på mediano. Fodbold-FM dækker også superligaen bredt.

Svar #2
Dem hører jeg skal også. Men savner en podcast hvor det er fans af AGF der snakker, og diskutere hvad der rør sig i AGF. Og ikke journalister og gl spillere, som ikke har samme passion for klubben som  vi har.

Uden jeg ved det 100% er vil jeg gætte på, både FCK , BIF og OB AAB FCM har dette....

Svar #3
Det er længe siden at Talehuset har udsendt en podcast. Fodboldfakultetet på Aarhus Studenterradio er heller ikke kommet igang i den nye sæson, men ellers er der jo to ugentlige SL-podcasts på mediano, med hhv. preview og efteranalyse af ugens runde. De laver heldigvis tidsmarkeringer, så man kan springe over Brøndby/FCK-snakken, hvis man ikke lige føler for det. Mediano har også jævnligt nogle rene AGF-episoder. Søg f.eks.: Mediano, selvom der som nævnt også er AGF-omtale i langt flere podcasts på mediano. Fodbold-FM dækker også superligaen bredt.

FodboldFM bliver lidt for ofte til BrøndbyFM

Svar #4
Mht fanklubben og podcast´s så handler det om hænder, om vilje og gåpåmod, om frivillige der kan - og vil.
Fanklubben går ikke halvt ind i det, så hellere lade være. Der skal være den tekniske snilde og det faglige, vidende, søgende og nysgerrige menneske der uge efter uge følger med, kan stille de helt rigtige spørgsmål og dem der gør ondt, hver gang.
en fanklub podcast kan hurtigt blive en tynd omgang når det kommer til at fokusere på hverdagen.
Der er også en masse praktiske ting.
Hvad må fanklubben røre ved? hvad må man slet ikke....
Hvilke mennesker er interessante?
Skal vi være talerør, vagthunde, mikrofonholdere eller pauseklovne.....
Nej det skal gøre HELT rigtigt og der er fanklubben ikke pt.
Hellere stiv og i godt humør end ædru og småkedelig

Simple Audio Video Embedder