Spring til hovedindholdet
Emne: Kamptråd: Sønderjyske - AGF  (Læst 4832 gange) forrige emne - næste emne

Sv: Kamptråd: Sønderjyske - AGF

Svar #50
I øvrigt: Shit, hvor et solidt indhop af Guira. Jeg har da sjældent set nogen komme ind så sent i en kamp, og sætte sig så meget igennem. Han var jo all over the place, og gjorde netop det, man håber en sen indskiftning vil gøre, men hvor spilleren ofte ikke helt når at komme ind i spillet. Og så krydrer han lige en assist, og flere andre gode offensive aktioner.

Jeg tænker også, at han må være en kandidat til startopstillingen mod FCM. Det vil også være i tråd med Davids udtalelser om at han har mulighed for at "ændre udtrykket" på midtbanen til den enkelte kamp.

David N: Har masser af muligheder på midten

Svar #51
Super dejlig aftenat sidde foran fjerneren, når nu helbredet sagde nej til at tage afsted. Særligt efterspillet omkring Mortensens mål og Ankersens afbrænder nød jeg. Patrick der koldt konkluderer nu fik jeg de andre til at holde kæft og Anker der kort efter må bide i det sure æble og erkende at det nu er hans tur til at skylde og få lidt røg.

Synes alle så gode ud og var godt tilfreds med indskiftningerne, dog synes jeg ikke at Toutouh leverede. Men jeg tillader mig også at have høje forventninger til ham. :-)
Kender du det når man ikke kan huske sin signatur efter så mange år.... Det er godt nok træls.

Mon ikke det er som vittigheden om boomerangen man ikke kan huske.

Den skal nok komme tilbage til dig.

Svar #52
Omfanget af skaden til Tingager, er endnu ret usikkert. Skadet AGF-klippe frustreret over dårlig bane
In the country of the blind the one-eyed man is king [Greek proverb].

KSDH

Svar #53
Synes alle så gode ud og var godt tilfreds med indskiftningerne, dog synes jeg ikke at Toutouh leverede. Men jeg tillader mig også at have høje forventninger til ham. :-)

Jeg er enig af de tre indskiftninger, var han den der viste mindst, men han havde dog heller ikke meget at arbejde med. Jeg havde troet at Toutouh ville eksplodere når han endelig fik chancen, men han spillede sig ikke tættere på en startplads i går.

Svar #54
Nu blev kampen slet ikke spillet på en måde, hvor Toutouh kunne shine. Fra han kom ind til 2-0 scoringen var det næsten rent overlevelse og hans force er på ingen måde at erobre bolde eller spillet på egen banehalvdel.
Det er i hvert fald ikke på baggrund af indhoppet i går, der kan konkluderes noget.
Penge er ingen garanti for succes, men det er en forudsætning.

Svar #55
I øvrigt: Shit, hvor et solidt indhop af Guira. Jeg har da sjældent set nogen komme ind så sent i en kamp, og sætte sig så meget igennem. Han var jo all over the place, og gjorde netop det, man håber en sen indskiftning vil gøre, men hvor spilleren ofte ikke helt når at komme ind i spillet. Og så krydrer han lige en assist, og flere andre gode offensive aktioner.

Jeg tænker også, at han må være en kandidat til startopstillingen mod FCM. Det vil også være i tråd med Davids udtalelser om at han har mulighed for at "ændre udtrykket" på midtbanen til den enkelte kamp.

David N: Har masser af muligheder på midten

Guira er ret god spiller at have siddende på bænken og var den helt rigtige at få på banen i går. Måske skulle han også have været inde lidt tidligere. Han skal have ekstra plusser for at levere en fin assist, men jeg synes heller ikke sidst, at han spillede så meget til siden og bagud. Det lægger lidt mere til min tese om at han har spillet på den måde fordi det er det han har fået besked på og noget det kunne være interessant at spørge DN om. Guira er ingen Pirlo, men noget af kritikken er jo også uretfærdig hvis han har fået instrukser om ikke at tænke fremad, men bare holde position, erobre bolde og spille den så sikkert som muligt til en anden.

Svar #56
SønderjyskE - AGF | Superliga

Følg lige Stage ved 1-0-målet.

Han vinder bolden på egen halvdel, sætter i gang med det samme, tager løbet og vinder duellen med Rømer tidligt, så denne er prisgivet, da chancen opstår. Man kan tydeligt se, hvordan Rømer ærgrer sig efter scoringen, for han lader sig tryne af Stage.

Det er drive, og det er forskellen på at tro på det eller hænge med næbbet.

Synnejytte får det svært. Stagetuen får et vildt forår.
Jeg tror på det.

Svar #57
Frederik Tingager er den bedste AGF signing siden Jacob Poulsen...please lad det være en mindre skade!  :o

Arrrrh, skal vi nu ik' liiiige.

Backman?
Højer?

Begge gode bud, men klap lige selv den halvdøde hest, som ligger for fødderne af dig! :-)

Bevares. Jeg mener blot, at det er en tidlig dom. Men han ser stærk ud. Klart. Og han var "gratis".
Jeg tror på det.

Svar #58
Nu blev kampen slet ikke spillet på en måde, hvor Toutouh kunne shine. Fra han kom ind til 2-0 scoringen var det næsten rent overlevelse og hans force er på ingen måde at erobre bolde eller spillet på egen banehalvdel.
Det er i hvert fald ikke på baggrund af indhoppet i går, der kan konkluderes noget.
Der er jeg meget enig med dig. Jeg synes dog at der i attituden manglede en del fra ham. Han kom ind efter 70min+ men så desværre meget svag og træt ud... Og det har I min verden en klar betydning hvordan man agerer når man kommer på. Men jeg har ikke nogen endelig dom endnu...
Kender du det når man ikke kan huske sin signatur efter så mange år.... Det er godt nok træls.

Mon ikke det er som vittigheden om boomerangen man ikke kan huske.

Den skal nok komme tilbage til dig.

Svar #59
 Der er jeg meget enig med dig. Jeg synes dog at der i attituden manglede en del fra ham. Han kom ind efter 70min+ men så desværre meget svag og træt ud... Og det har I min verden en klar betydning hvordan man agerer når man kommer på. Men jeg har ikke nogen endelig dom endnu...
 I skal huske en meget vigtig ting. Toutouh kom in på højrekanten, selvom han ikke er højrekantsspiller. Han har spillet ca. 100 kampe for FCK på venstrekanten, og en del centralt. Men nærmest ingen på højrekanten. Og de få gange man har forsøgt sig med ham der har det set mærkeligt ud. Han er måske udpræget højrebenet, og har svært ved at gøre sig god der? 

Men det er i hvert fald langt fra altid at en kantspiller bare kan hoppe over og være god på den anden kant. Jeg ville personligt ønske at Toutouh var på venstre, og Ankersen ville rykke over på højrekanten, efter en sådan indskiftning. Men jeg forstår også godt, at Ankersen/Højer er en relation der kører rigtig godt, og nok ikke bør pilles ved. Men jeg kan alligevel ikke undlade at være ærgerlig over, at vi så længe har måtte have en handicappet højreside fordi Ankersen insisterer på at spille venstrekant (og bliver set sådan), når nu eksempelvis Kaastrup, Bundu og Toutouh står klar i kulissen også derovre. Bundu har også været brugt på højre. Men det er klart at vores venstrekant er noget mere fyldt ud, end i højre. Meget ville se anderledes ud, såfremt vi kunne skifte Ankersen over i den højreside.

Svar #60
AGF har lavet en reportage/stemningsvideo fra kampen her:

Simple Audio Video Embedder