Spring til hovedindholdet
Emne: Kamptråd: Sønderjyske - AGF  (Læst 3795 gange) forrige emne - næste emne

Sv: Kamptråd: Sønderjyske - AGF

Svar #30
Jeg ser meget gerne Toutouh blive skiftet ind, både for offensiven og i defensiven ved standartsituationer. GR kommer med tusinde indlæg, som AGF skal modstå og derfor må Lunding nok ud for Toutouh.
Jeg tænker lidt Sana - han har ikke været helt oppe og ringe på den her elendige bane (nu kommer han det sikkert på et frispark) og Toutouh er stærkere defensivt samt har udvist en stor kynisme i træningskampene og plafffet dem ind fra en side.

Svar #31
Frederik Tingager er den bedste AGF signing siden Jacob Poulsen...please lad det være en mindre skade!  :o

Arrrrh, skal vi nu ik' liiiige.

Backman?
Højer?

Begge gode bud, men klap lige selv den halvdøde hest, som ligger for fødderne af dig! :-)
In the country of the blind the one-eyed man is king [Greek proverb].

KSDH

Svar #32
Jeg ser meget gerne Toutouh blive skiftet ind, både for offensiven og i defensiven ved standartsituationer. GR kommer med tusinde indlæg, som AGF skal modstå og derfor må Lunding nok ud for Toutouh.
Jeg tænker lidt Sana - han har ikke været helt oppe og ringe på den her elendige bane (nu kommer han det sikkert på et frispark) og Toutouh er stærkere defensivt samt har udvist en stor kynisme i træningskampene og plafffet dem ind fra en side.

Jo...det blev så Lunding ud og ind med Toutouh, men Sana har vist målfarlighed og Sana er god når Sana har selvtillid.

KSDH

Svar #33
Patrick Mortensen arbejder hårdt, men han er godt nok uskarp for tiden.

KSDH

Svar #34
Patrick Mortensen arbejder hårdt, men han er godt nok uskarp for tiden.

Det sagde jeg bare ikke....:-)

KSDH

Svar #35
Super fed arbejds sejr til AGF, den er fortjent specielt set i lyset af skade til Tingager, som kostede i andenhalvleg, da Tingager er utroligt boldsikker. Og Patrick Mortensen arbejder sgu' hårdt og var uskarp....lige indtil det super duper hug af et langskudsmål.  :D

KSDH

Svar #36
Dejlig start på weekenden. Fremragende at Mortensen også lige kom på tavlen.

Flotte præstationer af Kamil, Munksgård og selvfølgelig Backman. Eneste virkelige minus i aften er Tinagers skade. Lad os håbe at det ikke er så slemt.

Vi er i top-6!

Svar #37
Puha det holdt hårdt. Det lettede lidt på det hele da Guira kom ind, han er fantastisk at have som mulighed for at lukke midtbanen ned.
I øvrigt lækkert med et mål af Mortensen og han skal også have en del ære af Stages mål.

Svar #39
Tingager løb med ud til fansene efter kampen. Det havde han nok ikke gjort, hvis korsbåndet var alvorligt beskadet.

Svar #40
Grundet nyfødt fik jeg ikke set så meget bold som jeg gerne ville, men fik set de sidste 20 minutters tid.

Nøj SJE var tæt på at score med stolpeskud og div. andre chancer, men hold nu kæft et drøn af Mortensen! :o

Svar #41
Et par refleksioner over kampen(ne).

Grabara - hold op det ser solidt ud og hvilken autoritet han udstråler - det skal nok blive bemærket hos konkurrenterne resten af foråret og han har nu 2 cleansheets.

Tingager - det var ikke godt men ser ikke ud til at være alvorligt. Juelsgaard gjorde det fint som afløser.

Munksgaard - hold da op en kamp. Jeg savner ikke Mikanovic, for det ser ufatteligt solidt ud det der bliver leveret. Det gælder både defensivt og offensivt - jeg tror faktisk han bliver farligere fremadrettet end Mikanovic har været. Pt. en fed forstærkning også pga. hans alder - det virker lige så solidt som på venstreback.

Mortensen - nu fik han hul på bylden med et klassemål men hvis vi ser bort fra det, så leverer han altså en kæmpe arbejdsindsats og tiltrækker sig konsekvent opmærksomhed fra forsvarerne. Umiddelbart virker det tydeligt, at modstanderne har mere respekt for ham som angriber end dem vi spillede med i efteråret og det giver også plads til de andre. En stærk start men angribere bliver selvfølgelig mål på hvor mange der kommer i kassen og nu kom der hul på den konto 8)

Sidst men ikke mindst. Der er godt nok noget at skyde med fra bænken. Toutouh kommer ind med friske kræfter efter Lunding har opbrugt hans batteirer og det var en helt anden kamp, da Guira kommer på banen. Hold op der kom ro på midtbanen, erobret nogle bolde og lige pludselig formåede vi faktisk at holde på bolden (selvom mange siger Guira ikke kan spille fodbold).

Udover det var vi selvfølgelig presset i bund og det var også for langt tilbage på banen. Den går ikke i næste kamp, der er vi nødt til at spille noget mere bold og få rykket spillet frem. Men 3 point er 3 point og det er en fantastisk start vi har fået på foråret ;D 

Edit: Hov - stor cadeau til Ankersen (som jeg har være lidt efter i efteråret). På trods af den store afbrænder syntes jeg han leverer en fantastisk kamp, hvor han virkelig er med i meget og arbejder stenhårdt. Til gengæld skylder han nu et mål som han passende kan levere i næste kamp

Svar #42
Grundet nyfødt fik jeg ikke set så meget bold som jeg gerne ville, men fik set de sidste 20 minutters tid.

Nøj SJE var tæt på at score med stolpeskud og div. andre chancer, men hold nu kæft et drøn af Mortensen! :o
 Stort tillykke med den lille! Det er jo en positiv verden at blive født ind i lige nu :)

Svar #43

Stort tillykke med den lille! Det er jo en positiv verden at blive født ind i lige nu :)
 Jeg tænker der er en sammenhæng mellem tingene :D

Svar #44

Jeg tænker der er en sammenhæng mellem tingene :D
Kunne du ikke have lavet nogle lidt tidligere? ;)
Stort tillykke med den lille ny!

Simple Audio Video Embedder